Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Idee om auto's op afstand te houden
#1
[Afbeelding: wreinch.jpg]
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , berth9999 , Hoekie , emgaron , Lig-hen , Roefie
#2
Met de Roeifiets heb ik de tactiek om tijdens iedere slag te slingeren over de weg.

Zorgt ook voor meer afstand als ze mij inhalen.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle , emgaron , Lig-hen
#3
(02-Nov-2022, 07:29 AM)Wim -de roetsende schreef: Met de Roeifiets heb ik de tactiek om tijdens iedere slag te slingeren over de weg.

Zorgt ook voor meer afstand als ze mij inhalen.

Precies! Ook op de trike werkt dat. Zowiezo vinden bestuurders een trike (en de berijder  Confused ) maar raar en als je je ruimte pakt is mijn ervaring dat ik die wel krijg. Zo niet, helpt een ‘licht beschonken’ stuurgedrag prima. Dan wèl even vriendelijk zwaaien als bedankje  Smile .
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT , emgaron , Lig-hen
#4
(02-Nov-2022, 07:29 AM)Wim -de roetsende schreef: Met de Roeifiets heb ik de tactiek om tijdens iedere slag te slingeren over de weg.

Zorgt ook voor meer afstand als ze mij inhalen.

(02-Nov-2022, 11:14 AM)Joostp schreef: Precies! Ook op de trike werkt dat. Zowiezo vinden bestuurders een trike (en de berijder  Confused ) maar raar en als je je ruimte pakt is mijn ervaring dat ik die wel krijg. Zo niet, helpt een ‘licht beschonken’ stuurgedrag prima. Dan wèl even vriendelijk zwaaien als bedankje  Smile .

Ik kreeg laatst nog een opmerking van iemand die net hoorde dat ik dus ligfiets. "Een ligfiets? Enge dingen. Die slingeren ook altijd zo." 
Bedankt he mannen! Big Grin
Antwoord }
#5
Op de tweewieler deed ik dat inderdaad ook,  "bezopen" rijden. Op de trike niet meer. Maar als ik dit zo lees,  dan is een nep tequilla-look ook op de trike handig.  Ik doe mee Smile)
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
#6
(02-Nov-2022, 12:31 PM)365cycle schreef: Ik kreeg laatst nog een opmerking van iemand die net hoorde dat ik dus ligfiets. "Een ligfiets? Enge dingen. Die slingeren ook altijd zo." 
Bedankt he mannen!
Het is zeker geen reclame voor het ligfietsen om je slingerend in het verkeer te begeven. Geen wonder dat het aantal ligfietsers jaarlijks afneemt.
Bovendien is het veinzen van onder invloed rijden van een stof een slechte zaak. Simuleren van onveilig gedrag is bovendien strafbaar.
Het verkeer is een serieuze zaak en met dom gedrag wordt je niet meer serieus genomen.
Antwoord }
Bedankt door:
#7
Als ik de fiets kwijt ben heb ik hem ergens laten slingeren...
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
#8
(02-Nov-2022, 05:50 PM)PietV* schreef:
(02-Nov-2022, 12:31 PM)365cycle schreef: Ik kreeg laatst nog een opmerking van iemand die net hoorde dat ik dus ligfiets. "Een ligfiets? Enge dingen. Die slingeren ook altijd zo." 
Bedankt he mannen!
Het is zeker geen reclame voor het ligfietsen om je slingerend in het verkeer te begeven. Geen wonder dat het aantal ligfietsers jaarlijks afneemt.
Bovendien is het veinzen van onder invloed rijden van een stof een slechte zaak. Simuleren van onveilig gedrag is bovendien strafbaar.
Het verkeer is een serieuze zaak en met dom gedrag wordt je niet meer serieus genomen.

Misschien krijg je door dat de dagelijkse praktijk van verkeer een andere is dan de juridische werkelijkheid.
De motivatie voor slingeren en/of je beschonken voordoen op de fiets is zorgen voor je eigen veiligheid.
Automobilisten; politie, juristen, de politiek zorgen hier niet voor.

Je hebt niets aan een grafschrift wat verwijst naar juridisch correct weggebruik.

Niels, ~~, van der Wal
Antwoord }
#9
(02-Nov-2022, 05:50 PM)PietV* schreef: Het is zeker geen reclame voor het ligfietsen om je slingerend in het verkeer te begeven. Geen wonder dat het aantal ligfietsers jaarlijks afneemt.
Bovendien is het veinzen van onder invloed rijden van een stof een slechte zaak. Simuleren van onveilig gedrag is bovendien strafbaar.
Het verkeer is een serieuze zaak en met dom gedrag wordt je niet meer serieus genomen.

Doh   Rolleyes  --> een beetje slingeren voor je eigen veiligheid moet kunnen Piet.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Lig-hen
#10
(02-Nov-2022, 08:57 PM)Wim -de roetsende schreef:
(02-Nov-2022, 05:50 PM)PietV* schreef: Het is zeker geen reclame voor het ligfietsen om je slingerend in het verkeer te begeven. Geen wonder dat het aantal ligfietsers jaarlijks afneemt.
Bovendien is het veinzen van onder invloed rijden van een stof een slechte zaak. Simuleren van onveilig gedrag is bovendien strafbaar.
Het verkeer is een serieuze zaak en met dom gedrag wordt je niet meer serieus genomen.

Doh   Rolleyes  --> een beetje slingeren voor je eigen veiligheid moet kunnen Piet.

het is niet eens mogelijk om te fietsen zonder(enigzins)te slingeren ?
groet sjef
Antwoord }
#11
(02-Nov-2022, 09:01 PM)sjefke schreef:
(02-Nov-2022, 08:57 PM)Wim -de roetsende schreef:
(02-Nov-2022, 05:50 PM)PietV* schreef: Het is zeker geen reclame voor het ligfietsen om je slingerend in het verkeer te begeven. Geen wonder dat het aantal ligfietsers jaarlijks afneemt.
Bovendien is het veinzen van onder invloed rijden van een stof een slechte zaak. Simuleren van onveilig gedrag is bovendien strafbaar.
Het verkeer is een serieuze zaak en met dom gedrag wordt je niet meer serieus genomen.

Doh   Rolleyes  --> een beetje slingeren voor je eigen veiligheid moet kunnen Piet.

het is niet eens mogelijk om te fietsen zonder(enigzins)te slingeren  ?

Klopt; (bij een 2 wieler). Dit noem je een vetergang.

Niels, striksuggestie?, van der wal
Antwoord }
Bedankt door: Lig-hen , Willeke_IGKT
#12
(02-Nov-2022, 08:57 PM)Wim -de roetsende schreef: een beetje slingeren voor je eigen veiligheid moet kunnen Piet.
Positie kiezen voor je eigen veiligheid is een normale zaak. Soms is het nodig van je lijn af te wijken. Voortijdig niet te veel rechts te rijden etc. Daarvoor heeft je niet te slingeren alsof je beschonken bent.[/quote]
(02-Nov-2022, 09:01 PM)sjefke schreef: het is niet eens mogelijk om te fietsen zonder(enigzins)te slingeren ?
Je kunt de richtingsstabiliteit van een éénsporige tweewielige fiets niet vergelijken met slingeren. Slingeren is een bewuste richtingskeuze. Tenzij je bezopen bent.
https://defietssite.nl/richtingsstabilit...-de-fiets/
Antwoord }
Bedankt door:
#13
(02-Nov-2022, 10:32 PM)PietV* schreef:
(02-Nov-2022, 08:57 PM)Wim -de roetsende schreef: een beetje slingeren voor je eigen veiligheid moet kunnen Piet.
Positie kiezen voor je eigen veiligheid is een normale zaak. Soms is het nodig van je lijn af te wijken. Voortijdig niet te veel rechts te rijden etc. Daarvoor heeft je niet te slingeren alsof je beschonken bent.


Piet, als je reageert op mijn uitspraken, dan moet je er geen andere uitspraken bij gaan halen aub.

Ik heb nooit iets gezegd over fietsen alsof je beschonken bent en ik vind het niet prettig dat deze zin nu aan mijn uitspraken gekoppeld wordt.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Lig-hen , Willeke_IGKT
#14
Uit ervaring kan ik vertellen dat er automobilisten zijn die slingeren negeren (overigens op een moment dat ik op een verzet 48-15, dus noodzakelijk slingerend, wegreed) en je alsnog zo krap inhalen dat het ze een buitenspiegel en dientengevolge een kras in de rechterdeur kost.

Dan is wat dat betreft fietsen in Spanje, of eigenlijk ieder buitenland, een verademing. Daar moet de automobilist anderhalve meter afstand, en niet vanwege COVID, houden bij het inhalen van een fietser.
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course
Antwoord }
Bedankt door: Lig-hen , Willeke_IGKT
#15
Ik slinger met m'n Strada vooral langs de rotondes @ 27 km/u Wink
Even an absolute beginner has to start somewhere.

Antwoord }
#16
(02-Nov-2022, 11:33 PM)Bacchus schreef: Uit ervaring kan ik vertellen dat er automobilisten zijn die slingeren negeren (overigens op een moment dat ik op een verzet 48-15, dus noodzakelijk slingerend, wegreed) en je alsnog zo krap inhalen dat het ze een buitenspiegel en dientengevolge een kras in de rechterdeur kost.
Heb weleens zitten denken om een smerige pin aan de linkerzijde van m'n fiets te maken. Zal van Piet vast niet mogen, maar wie 'm raakt was zéker dichterbij dan hoort.

(02-Nov-2022, 11:33 PM)Bacchus schreef: Dan is wat dat betreft fietsen in Spanje, of eigenlijk ieder buitenland, een verademing. Daar moet de automobilist anderhalve meter afstand, en niet vanwege COVID, houden bij het inhalen van een fietser.
Klopt. Ik ben positief verrast door het rijgedrag in Duitsland en Frankrijk. Volop ruimte op wegen met limiet 80 en zelfs 100 km/h.

(03-Nov-2022, 12:29 AM)TvWijk schreef: Ik slinger met m'n Strada vooral langs de rotondes @ 27 km/u Wink
27 maar? Als ik rechtdoor moet minder ik bij de beter ontworpen rotondes niet eens altijd vaart. Zo heerlijk om voor de rotonde een klevende automobilist achter je te hebben aan 50 km/h, en na de rotonde... tsja... auto? Oh, dat kleine dingetje in de spiegel?   Angel
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Lig-hen , Hoekie
#17
(02-Nov-2022, 10:32 PM)PietV* schreef:
(02-Nov-2022, 08:57 PM)Wim -de roetsende schreef: een beetje slingeren voor je eigen veiligheid moet kunnen Piet.
Positie kiezen voor je eigen veiligheid is een normale zaak. Soms is het nodig van je lijn af te wijken. Voortijdig niet te veel rechts te rijden etc. Daarvoor heeft je niet te slingeren alsof je beschonken bent.
(02-Nov-2022, 09:01 PM)sjefke schreef: het is niet eens mogelijk om te fietsen zonder(enigzins)te slingeren  ?
Je kunt de richtingsstabiliteit van een éénsporige tweewielige fiets niet vergelijken met slingeren. Slingeren is een bewuste richtingskeuze. Tenzij je bezopen bent.
https://defietssite.nl/richtingsstabilit...-de-fiets/
[/quote]

Ik zal schuld bekennen… wel schoorvoetend… maar het moet, voor de goede zaak en alle ligfietsende driewiellijers!

Ik ben een driewielerende, rudimentair sportieve, oudere man, dus niet éénsporig en tweewielig, maar meersporig en driewielig, dus sowieso verdacht, want ik vertoon een licht slingerend fietsgedrag. Ik beleef hier veel levensplezier aan (aan het driewieleren, niet aan het slingeren)!
 Mijn forse bidon bevat natuurlijk geen water, want ouwe kerels staan daarom bekend. Alleen kan ik prima nuchterheid simuleren, geholpen door mijn drie wielen, want ik val nooit om. Levensgevaarlijk natuurlijk die trikes en heel lastig voor het overig verkeer dat nou eenmaal het gewoonterecht heeft verworven om 120 te jakkeren op landweggetjes. Da’s pas vrijheid en dan moet zo’n manke bejaarde die in de weg fietst toch gewoon de berm in ?! Anders krijgen ze maar praatjes, toch?

I rest my case.
Antwoord }
#18
Jamaar, jamaar, die automobilist moet naar z'n werk Joost!  Angel Tongue
Antwoord }
Bedankt door: Wim -de roetsende , Lig-hen
#19
Ik krijg het gevoel dat een kleine club forumleden lijden aan het Calimero Syndroom. Altijd negatieve gedachten over het verkeer. Het verkeer is een bloedserieuze zaak, maar ik ervaar het nooit als negatief. Daarmee heb je alleen jezelf te pakken.
Verkeer is verkeren onder elkaar. Maar bij velen is die verkering verbroken. Het is vooral geven voor een goede en veilige zaak. Anticiperen en actief bezig zijn om de foutjes van je medeweggebruiker te corrigeren. Vooral je snelheid aanpassen aan de omstandigheden om die correcties mogelijk te maken. Je medeweggebruiker de tijd te geven aan jou voorrang te verlenen.
Ook de infrastructuur heeft het altijd gedaan. Uiteraard kunnen vele zaken worden verbeterd, maar korte bochten en slingers voor de aandachtspunten voor fietsers blijven noodzaak.
Verbeter het verkeer en begin bij jezelf. Gisteren moest ik wachten bij groen licht omdat een trekker oplegger op volle snelheid dik rood licht negeerde. En niet voor het eerst. Afgelopen voorjaar moedwillig door een SUV, BMW X5, gesneden en aangereden. In die ruim 70 jaar verkeersdeelnemer gehandicapt geraakt aan mijn rechterbeen. Het risico van verkeersdeelneming. Maar ik heb als passief verkeersdeelnemer geen negatieve gedachten t.a.v. verkeersdeelnemer. Dan blijf ik vanaf vandaag thuis.
Ik leef met alle positieve gedachte die ik mijn leven in het verkeer heb meegemaakt. Privé als professioneel. Ga elke dag blij op of in de fiets. Moet ook in de polder regelmatig de berm in om grote voertuigen en oogstmachines de ruimte te geven.

Uitzonderingen komen jammer genoeg te vaak voor. Zoals deze zaak. Ik hou daar optimaal rekening mee, zonder negatief te worden.
https://nos.nl/artikel/2450534-vijf-jaar...blasserdam
Antwoord }
Bedankt door:
#20
Zoals het verkeer nu is, is het niet goed. Dat is geen syndroom maar de ervaring van de realiteit. Je kan er in proberen te overleven en het gevaar accepteren, je kan proberen het te veranderen om het veiliger te krijgen of je kan er boos om worden.

Altijd thuis blijven is wel een syndroom; ieder gezond mens heeft te maken met verkeer.

Niels, calimero, van der Wal
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
#21
(03-Nov-2022, 12:58 AM)365cycle schreef:
(02-Nov-2022, 11:33 PM)Bacchus schreef: Uit ervaring kan ik vertellen dat er automobilisten zijn die slingeren negeren (overigens op een moment dat ik op een verzet 48-15, dus noodzakelijk slingerend, wegreed) en je alsnog zo krap inhalen dat het ze een buitenspiegel en dientengevolge een kras in de rechterdeur kost.
Heb weleens zitten denken om een smerige pin aan de linkerzijde van m'n fiets te maken. Zal van Piet vast niet mogen, maar wie 'm raakt was zéker dichterbij dan hoort.

(02-Nov-2022, 11:33 PM)Bacchus schreef: Dan is wat dat betreft fietsen in Spanje, of eigenlijk ieder buitenland, een verademing. Daar moet de automobilist anderhalve meter afstand, en niet vanwege COVID, houden bij het inhalen van een fietser.
Klopt. Ik ben positief verrast door het rijgedrag in Duitsland en Frankrijk. Volop ruimte op wegen met limiet 80 en zelfs 100 km/h.

(03-Nov-2022, 12:29 AM)TvWijk schreef: Ik slinger met m'n Strada vooral langs de rotondes @ 27 km/u Wink
27 maar? Als ik rechtdoor moet minder ik bij de beter ontworpen rotondes niet eens altijd vaart. Zo heerlijk om voor de rotonde een klevende automobilist achter je te hebben aan 50 km/h, en na de rotonde... tsja... auto? Oh, dat kleine dingetje in de spiegel?   Angel
Een tijdlang heb ik met mijn fiets rondgereden met een oranje schuimworst aan mijn bagagedrager, zo'n ding waar de kinderen mee zwemmen leren, dat helpt wel, alleen in Beieren worden sommige automobilisten er agressief van, en toeteren.
De Tsjechische politie had ik een keer naast mij staan, en die keek er welwillend na, op fietsen heeft men ook een uitklapbare reflector, komt men hier regelmatig tegen.
Over Duitsland hoorde ik dat in de wet staat, dat een auto 1.5m afstand moet houden, omdat de automobilist er altijd rekening mee moet houden, dat een fietser    [ tweewieler] kan vallen, met alle gevolgen van dien.
De plaats op de weg moet men afdwingen, in een onoverzichtelijke bocht is het niet verstandig uiters rechts te gaan rijden, wil een automobilist inhalen, en er komt een tegenligger, dan wordt je gesneden, en bij voorsorteren, moet je gewoon brutaal zijn.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
#22
(03-Nov-2022, 10:05 AM)Niels van der Wal schreef: Zoals het verkeer nu is, is het niet goed. Dat is geen syndroom maar de ervaring van de realiteit. Je kan er in proberen te overleven en het gevaar accepteren, je kan proberen het te veranderen om het veiliger te krijgen of je kan er boos om worden.
Het is maar van welke kant je het verkeer bekijkt. Het kan altijd beter, maar het is zeker niet slecht. De realiteit is het accepteren van je medeweggebruiker, inclusief de gemaakte fouten en een je moet o.a. een motorvoertuig niet zien aan een stalen wapen van meer dan 1000 kg of een dierenliefhebber kwalijk nemen dat zijn dier een deel van het fietspad gebruikt. Overleven zit bij de mens ingebakken. Uitzonderingen daargelaten.
Het gevaar moet je altijd mijden, je steentje bijdragen het verkeer veiliger te krijgen door je, waar mogelijk, aan de regels te houden en met boos worden heb je alleen jezelf te pakken. Je medeweggebruiker merkt daar niets van.
Ik wordt nooit boos. Hooguit even verontwaardigd. Zit bijna elke dag op de fiets en als ik fiets ben ik blij.

Positivo Piet.
Antwoord }
Bedankt door:
#23
Ik krijg het gevoel dat een of een paar forum leden de rest niet serieus nemen en het gevoel van onveiligheid en ongeschikte infrastructuur als onoplettendheid of onbenulligheid afdoen.

Het is niet nodig iedere keer te reageren met 'Het is niet zo erg'.

Natuurlijk, het is nu in Nederland veel beter dan het was in de jaren 50 tot 80 en het is beter dan in welk buitenland dan ook. Maar dat maakt het niet goed genoeg.

Laat de mensen klagen, dat is menselijk en het helpt echt

Daarna kunnen we de mensen die voor veranderingen werken helpen.

Maar terug op topic, breder lijken dan je bent helpt om ruimte te krijgen. Op een twee-wieler schuif ik mijn ellebogen uit voor een auto gaat passeren om ze tegen het lichaam te trekken met voor ie naast me is.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
#24
(03-Nov-2022, 10:29 AM)PietV* schreef:
(03-Nov-2022, 10:05 AM)Niels van der Wal schreef: Zoals het verkeer nu is, is het niet goed. Dat is geen syndroom maar de ervaring van de realiteit. Je kan er in proberen te overleven en het gevaar accepteren, je kan proberen het te veranderen om het veiliger te krijgen of je kan er boos om worden.
Het is maar van welke kant je het verkeer bekijkt. 
Klopt; iedereen kijkt vanuit zijn eigen kant. Ik van de mijne, jij van de jouwe en anderen van de hunne.
Er is geen scheidsrechter; er is niemand die kan bepalen wat de goede kant is.

Dit toppic gaat over opvallen, de schijn van grote; de schijn van gevaar geven. Mijn idee is dat fietsers het verkeer als zodanig gevaarlijk ervaren dat dit nodig is.

Niels, dop, van der Wal
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#25
Ik vind heel veel prima, maar het aanzetten of aanmoedigen van ideeën om opzettelijke vernieling uit te lokken om de medeweggebruiker schade toe te brengen is volkomen absurd en onnodig.
Het uitlokken van plegen tot misdrijven is strafbaar en dit forum kan niet vervallen in een criminele organisatie.
Antwoord }
Bedankt door:
#26
(03-Nov-2022, 11:49 AM)PietV* schreef: Ik vind heel veel prima, maar het aanzetten of aanmoedigen van ideeën om opzettelijke vernieling uit te lokken om de medeweggebruiker schade toe te brengen is volkomen absurd en onnodig.
Het uitlokken van plegen tot misdrijven is strafbaar en dit forum kan niet vervallen in een criminele organisatie.
Gratis tip: Neem even een kijkje op Dumpert, AutoWeek forum en de reacties op Autoblog. Als we hier een criminele organisatie zijn, dan zit daar de mafia.
Daarbij, de pin die ik noemde veroorzaakt geen enkele schade aan een medeweggebruiker. Tenzij die medeweggebruiker gevaarlijk rijgedrag vertoont, dan wel.

(03-Nov-2022, 10:30 AM)Willeke_IGKT schreef: Maar terug op topic, breder lijken dan je bent helpt om ruimte te krijgen. Op een twee-wieler schuif ik mijn ellebogen uit voor een auto gaat passeren om ze tegen het lichaam te trekken met voor ie naast me is.
Klopt. Ik gebruik het zelfs om te communiceren; op wegen met limiet 60 tegen de middellijn voor een onoverzichtelijke bocht, maar zodra ik er doorheen kan kijken duidelijk opschuiven naar rechts om een inhaalmanoeuvre te triggeren. Met een paar automobilisten die ik een paar keer per week tegenkom op bijv. de Nedereindseweg tussen Montfoort en Nieuwegein werkt dat supergoed. Ze wachten geduldig en op afstand, en halen ruim en vlot in wanneer ik ruimte geef.
Antwoord }


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook ...Frutsel — 11:49 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ja, 10x om de roeiba...Frutsel — 11:45 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Je hebt geen groot...Hardloper — 10:41 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
plannen zijn wat gew...GHOOGEN — 09:50 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook da...365cycle — 09:20 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Toevallige vondst op...Merijn — 09:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Als je dan toch een ...ZoefZoef — 08:51 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben blij, omdat g...Wim -de roetsende — 08:27 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat...Lopopodium — 08:18 PM
M5 Low Racer trapboom + stuurpen gezocht
De diameter van Arje...melle z — 07:29 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Als auto's naar Enge...melle z — 07:10 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel...Gideonaut — 07:09 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufem...Hardloper — 07:04 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat ...Hardloper — 06:59 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m...Josligfiets — 06:58 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m'n...365cycle — 06:14 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik merk nu wel van m...Gideonaut — 05:33 PM