Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
16 ligfietsen te koop
#27
Is weer terug op mp https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en-...ig-fietsen
Antwoord }
#28
Het waardevolste is kennelijk al verkocht: de tailbag en de hp velotechnik ligfiets. Rest lijkt me vrij lastig te verkopen.
Antwoord }
#29
Ik heb de fiets (geen idee wat voor merk/ type het is) met de gele tailbag net ongezien gekocht en betaald (€50,00). Ik kan hem in januari pas ophalen, dus ik hoop dat hij er dan nog staat. Wink De verkoper lijkt me eerder een opkoper dan een hoarder.

M5 Low Racer | Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane
Antwoord }
#30
Welkom Melle. Gefeliciteerd met je aankoop! Hou ons op de hoogte!


Groet,

Marco
Antwoord }
#31
Zal ik doen.

Ik realiseer me net dat dit mijn eerste bericht op dit forum is via dit account, ik zal me elders even voorstellen.

M5 Low Racer | Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane
Antwoord }
#32
(17-Nov-2022, 04:23 PM)Fietsbennie schreef: Ik heb ook ooit twee katten gehad. Die heetten Stoffer en Blik, ik kon zo geen andere naam bedenken. Totdat de oudste zoon er allergisch voor bleek te zijn. Toen was het enkele reis naar een ander adres. Ben er wel blij mee zonder dat gedoe met die kattenbak etc.
Misschien ontstaat bij sommige lezers de indruk dat ik een probleem met katten heb, dat is niet zo, vroeger bij mijn ouders hadden we altijd katten, later werd dat minder.
Maandagmorgen vond ik bij de brandhoutschuur een jong katje in de kou en sneeuw, mager en bewoog zich nauwelijks.
Lang kon ik dat niet aanzien, en heb het katje binnen gehaald bij de warme kachel, ik dacht voor één katje is altijd plaats.
Hier zijn veel tweede huizen met schuurtjes er bij , waar zwerfkatten leven, deze zomer zag ik een kat lopen met lange haren, dat moet de moeder zijn v h katje.       Nu gaat het al een stuk beter, moet alleen nog in gewicht toenemen, het gebeurde past ook wel bij deze tijd voor Kerst.
Antwoord }
#33
Ik heb gisteren de Escape opgehaald en ook nog een Challenge Hurricane meegenomen. Beide fietsen zijn in redelijke staat, maar ze hebben duidelijk lang buiten gestaan en hebben wat werk nodig. Niks onoverkomelijks wat mij betreft en voor de prijs (respectievelijk €50 en €75) hoor je mij niet zeuren.

De verkoopster (PB me voor haar telefoonnummer) was erg aardig, maar wist niks van ligfietsen. Als je je slag wilt slaan kun je daar je voordeel mee doen, ze wil er vooral graag vanaf zei ze. Het zeikte van de regen dus ik heb niet uitgebreid de tijd genomen om te bekijken wat er precies stond of om foto's te maken, maar als je niet kieskeurig bent en alles in één keer meeneemt denk ik dat je voor de oud-ijzerprijs klaar bent (je hebt een aanhanger of busje nodig). Er stond een mooie M5 (City Cruiser?) met onderstuur, die mocht ik ook voor €50 meenemen, maar heb ik laten staan. Niet helemaal mijn type fiets, maar als het mooi weer was geweest had ik mijn auto uitgeladen en wat efficiënter ingepakt zodat ik hem erbij had kunnen proppen. Verder een paar kantel-knikfietsen (Flevobike-achtigen), iets heel ouds van Optima, nog een stuk of tien andere van types die een beetje buiten mijn blikveld liggen (niks snels in ieder geval), wat losse wielen en een paar mountainbikes.

M5 Low Racer | Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane
Antwoord }
#34
Ik dacht ook een Sinner Demon 16/20 te hebben zien staan. Zelfde type als mijn Mini. Is wel geen bijzonder snelle fiets (wat mij betreft snel genoeg) maar wat een stabiele en super wendbare fiets! Zoveel plezier van.

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Jan van Ochten
#35
Er zijn er nu nog 9.

M5 Low Racer | Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie
#36
Zo te zien heeft iemand zich over de restanten van de collectie ontfermd; een aantal staat nu los te koop in Fryslân, zie Marktplaats.

M5 Low Racer | Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
...vanmorgen mijn ru...Hoekie — 12:58 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik denk dat je als s...Frutsel — 11:12 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufemis...LigfietsWilsum — 10:18 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens n...Hardloper — 10:00 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Dat als laatste ge...Bart Verbeek — 09:35 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens nac...Wim -de roetsende — 08:11 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Snap eigenlijk n...365cycle — 01:37 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens nacht...Hardloper — 11:17 PM
VM45
Mijn zoontje (7) l...365cycle — 11:07 PM
VM45
Mijn zoontje (7) leg...blokdoorn — 11:03 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ja, tegelijkertijd z...blokdoorn — 11:01 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Tja, soms moet je wa...Tom Fekkes — 10:53 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Tja, onderwijs maakt...Wim -de roetsende — 10:44 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik vond gym altijd v...Lopopodium — 10:24 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Gymles, de enige les...Willeke_IGKT — 10:20 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Gymles! Was altijd e...PieterTrapt — 09:49 PM
VM45
Mijn ukkie roept n...Wim -de roetsende — 08:36 PM