Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Roeifietstoertocht 2023
#1
Hallo allemaal,

Het roeifietsweekend vindt dit jaar plaats in het weekend van 1 juli. 

Op zaterdag kan er een korte of lange route gereden worden. 


Iedereen met een roeifiets is welkom. Zonder 'roei' mag je helaas niet meedoen. 


@ZoefZoef, zie ik jou daar? 
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , pietandringa
#2
(21-Apr-2023, 12:43 PM)Wim -de roetsende schreef: Hallo allemaal,

Het roeifietsweekend vindt dit jaar plaats in het weekend van 1 juli. 

Op zaterdag kan er een korte of lange route gereden worden. 


Iedereen met een roeifiets is welkom. Zonder 'roei' mag je helaas niet meedoen. 


@ZoefZoef, zie ik jou daar? 


Woon nu niet meer direct om de hoek. Waar het eerst 5km was, is het nu een enkele rit van 28km om er te komen.
Weet het nog niet, zal even kijken.  Ga me in ieder geval niet inschrijven, en zal op het laatste moment wellicht besluiten om mn gezicht te laten zien.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#3
(21-Apr-2023, 02:50 PM)ZoefZoef schreef: Woon nu niet meer direct om de hoek. Waar het eerst 5km was, is het nu een enkele rit van 28km om er te komen.
Goed voor de bovenb... ehh... Big Grin 

Ik heb nog een roeitandemrit van iemand te goed. Zal eens ff overleggen Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#4
(21-Apr-2023, 03:30 PM)365cycle schreef:
(21-Apr-2023, 02:50 PM)ZoefZoef schreef: Woon nu niet meer direct om de hoek. Waar het eerst 5km was, is het nu een enkele rit van 28km om er te komen.
Goed voor de bovenb... ehh... Big Grin 

Ik heb nog een roeitandemrit van iemand te goed. Zal eens ff overleggen Big Grin

Ik ben liever wat buikvet kwijt Smile

Kijk wel, misschien dat ik gewoon even langskom tzt als ik de tijden weet.  Ga toch eens in de week richting Den Haag en dan ligt het op de route die ik dan wel vaker pak.   Of ik dan ook een rit meerijdt, weet ik niet.  Vind 72km op een dagje wel genoeg op zich.

(21-Apr-2023, 03:30 PM)365cycle schreef:
(21-Apr-2023, 02:50 PM)ZoefZoef schreef: Woon nu niet meer direct om de hoek. Waar het eerst 5km was, is het nu een enkele rit van 28km om er te komen.
Goed voor de bovenb... ehh... Big Grin 

Ik heb nog een roeitandemrit van iemand te goed. Zal eens ff overleggen Big Grin

Ik ben liever wat buikvet kwijt Smile

Kijk wel, misschien dat ik gewoon even langskom tzt als ik de tijden weet.  Ga toch eens in de week richting Den Haag en dan ligt het op de route die ik dan wel vaker pak.   Of ik dan ook een rit meerijdt, weet ik niet.  Vind 72km op een dagje wel genoeg op zich.
Antwoord }
Bedankt door:
#5
(21-Apr-2023, 04:00 PM)ZoefZoef schreef: Ik ben liever wat buikvet kwijt Smile

Kijk wel, misschien dat ik gewoon even langskom tzt als ik de tijden weet.  Ga toch eens in de week richting Den Haag en dan ligt het op de route die ik dan wel vaker pak.   Of ik dan ook een rit meerijdt, weet ik niet.  Vind 72km op een dagje wel genoeg op zich.
In dat geval... zeker gaan. Niet te gek veel eten vantevoren en niet te hard rijden, gewoon vlot. Wel genoeg water drinken.
Heb je een leuke middag én verstook je wat spek Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#6
Heb je toevallig iets van een route ontvangen?
Nog aan het twijfelen. Enerzijds wel leuk, anderzijds ben ik ook weer wat afstandelijk met dit soort dingen..
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#7
(21-Jun-2023, 12:12 AM)ZoefZoef schreef: Heb je toevallig iets van een route ontvangen?
Nog aan het twijfelen. Enerzijds wel leuk, anderzijds ben ik ook weer wat afstandelijk met dit soort dingen..

Nee, nog niet.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#8
(21-Jun-2023, 12:12 AM)ZoefZoef schreef: Enerzijds wel leuk, anderzijds ben ik ook weer wat afstandelijk met dit soort dingen..
Wink 

[Afbeelding: magichappens.png]
Antwoord }
Bedankt door: Hardloper , Willeke_IGKT
#9
(21-Jun-2023, 01:08 PM)365cycle schreef:
(21-Jun-2023, 12:12 AM)ZoefZoef schreef: Enerzijds wel leuk, anderzijds ben ik ook weer wat afstandelijk met dit soort dingen..
Wink 

[Afbeelding: magichappens.png]

Dat dus. Zeker als je leest dat het een redelijke vaste groep is die elkaar jaarlijks treffen. Al maakt dat voor een ritje ook weer niet zoveel uit.

Denk soms gewoon teveel na :/. Zie het vanzelf wel of ik al dan niet even langsfiets en hoe laat dan.  

Zit nu 2-3 in week wel in Den Haag dus ligt dan wel op de route.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
#10
(22-Jun-2023, 09:36 PM)ZoefZoef schreef:
(21-Jun-2023, 01:08 PM)365cycle schreef:
(21-Jun-2023, 12:12 AM)ZoefZoef schreef: Enerzijds wel leuk, anderzijds ben ik ook weer wat afstandelijk met dit soort dingen..
Wink 

[Afbeelding: magichappens.png]

Dat dus. Zeker als je leest dat het een redelijke vaste groep is die elkaar jaarlijks treffen. Al maakt dat voor een ritje ook weer niet zoveel uit.

Denk soms gewoon teveel na :/. Zie het vanzelf wel of ik al dan niet even langsfiets en hoe laat dan.  

Zit nu 2-3 in week wel in Den Haag dus ligt dan wel op de route.


Het is wel de bedoeling om je op te geven.

Bij de roeifietstoertochten is het namelijk ook gebruikelijk om te ondertekenen voor het feit dat je op eigen verantwoordelijkheid deelneemt.

Komt waarschijnlijk omdat Derk het vroeger vanuit zijn bedrijf organiseerde.

Ik heb wel een mailadres.


We zijn misschien wel een redelijk vaste groep, maar ieder jaar zijn er weer nieuwe rijders bij en die worden altijd zeer hartelijk ontvangen.

Als je dus zelf open staat voor nieuwe contacten dan komt het vast wel goed. En ik ben er  Big Grin 
Ik rijd de korte tocht van 60km. Daar doen altijd de gezellige mensen aan mee.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#11
Oh, dan is het duidelijk. Ik kom zal hooguit even langsroetsen en zwaaien dan. Afhankelijk of ik die dag naar Den Haag ga of niet en of jullie s'nachts nog wakker zijn als ik weer naar Rotterdam vertrek.  

Het is namelijk niet zo dat ik die 60km of 100km mee wil of hoef te rijden of mee wil eten/bbq'en.  Als ik op en neer naar Den Haag zit ik al in de 70km die dag en dat is op zich al genoeg.  Doe ik nu een keer of 3-4 per week overigens.

Enige waar ik nog over twijfel is of nog zo'n klem voor over de boegspriet zal kopen en of ik Derk dan zal vragen of ik die daar kan ophalen. Boegspriet beschadigt mn frame Sad
Antwoord }
Bedankt door:
#12
Die klem zou ik zeker bestellen. Is het behoud van je spriet en frame.

Even langskomen kan en mag natuurlijk uiteraard. 

Voel je welkom.

Ik heb een blauw petje op. Kleur shirt weet ik nog niet. Waarschijnlijk roze  Cool
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#13
Ik ben alweer thuis.

Iets verkeerds gegeten en heel slecht geslapen is geen goede combi.

Ik voelde mij de hele ochtend al hondsberoerd en roeien zag ik niet zitten.

Eerst wilde ik nog met Marloes, die geblesseerd is, naar de pauzeplek rijden, maar zelfs dat zag ik uiteindelijk niet zitten.

Iets over 12 uur in de auto gestapt en nu alweer even thuis.

Jammer. 

Gelukkig wel veel roeifietsers gesproken en gisteren een gezellige dag gehad.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Lig-hen , Willeke_IGKT
#14
(01-Jul-2023, 03:07 PM)Wim -de roetsende schreef: Ik ben alweer thuis.

Iets verkeerds gegeten en heel slecht geslapen is geen goede combi.

Ik voelde mij de hele ochtend al hondsberoerd en roeien zag ik niet zitten.

Eerst wilde ik nog met Marloes, die geblesseerd is, naar de pauzeplek rijden, maar zelfs dat zag ik uiteindelijk niet zitten.

Iets over 12 uur in de auto gestapt en nu alweer even thuis.

Jammer. 

Gelukkig wel veel roeifietsers gesproken en gisteren een gezellige dag gehad.


Nou, post dan maar een foto van je petje.
Beterschap!

Fiets zometeen wel even langs. Boegspriet klemmetje ophalen bij Derk Smile
Antwoord }


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Prototype tegen verblinding auto's
Je hebt geen groot...Hardloper — 10:41 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
plannen zijn wat gew...GHOOGEN — 09:50 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook da...365cycle — 09:20 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Toevallige vondst op...Merijn — 09:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Als je dan toch een ...ZoefZoef — 08:51 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben blij, omdat g...Wim -de roetsende — 08:27 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat...Lopopodium — 08:18 PM
M5 Low Racer trapboom + stuurpen gezocht
De diameter van Arje...melle z — 07:29 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Als auto's naar Enge...melle z — 07:10 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel...Gideonaut — 07:09 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufem...Hardloper — 07:04 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat ...Hardloper — 06:59 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m...Josligfiets — 06:58 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m'n...365cycle — 06:14 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik merk nu wel van m...Gideonaut — 05:33 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Met voetballen...Niels van der Wal — 05:06 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante...datakneder — 04:18 PM