Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Medeliggers onderweg
Geen mede ligger, wel een bijzondere ontmoeting:

[Afbeelding: 5-B738256-F5-DF-46-B9-AB15-178-F85-B39264.jpg]
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Challenge Alize - Quest 846 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Antwoord }
Bedankt door: Bacchus , Fietsbennie
Ja, soms kom je de vreemdste vogels tegen...
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
Kwam gisteren trouwens nog een hele ligger tegen op een halve ligfiets; een soort tandem waarbij de persoon voorop lag, de persoon achterop zat als op een normale fiets. Heb gezwaaid Smile
Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag 13:00 Oostvaardersdijk richting Lelystad een oranje met witte velomobiel.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:
(11-Feb-2022, 10:47 AM)365cycle schreef: Kwam gisteren trouwens nog een hele ligger tegen op een halve ligfiets; een soort tandem waarbij de persoon voorop lag, de persoon achterop zat als op een normale fiets. Heb gezwaaid Smile

Dat is meestal een Pino Hase.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , 365cycle
(11-Feb-2022, 02:54 PM)Wim -de roetsende schreef: Dat is meestal een Pino Hase.
Dank! Leuke vakantiefiets voor ons, maar jasses wat zijn ze duur  Sad
Antwoord }
Bedankt door:
(11-Feb-2022, 03:08 PM)365cycle schreef:
(11-Feb-2022, 02:54 PM)Wim -de roetsende schreef: Dat is meestal een Pino Hase.
Dank! Leuke vakantiefiets voor ons, maar jasses wat zijn ze duur  Sad

Er zijn ook wel eens goedkopere klonen te koop.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
(11-Feb-2022, 03:14 PM)Wim -de roetsende schreef: Er zijn ook wel eens goedkopere klonen te koop.
Die passant en jij brachten me dus op een idee, ik ga het in de gaten houden Big Grin  Zit ook al een beetje naar Onderwater tandems te kijken, maar een Hase zou wel wat meer jaartjes mee kunnen. M'n uk gaat lang worden (van wie zou hij dat toch hebben?)
Antwoord }
Bedankt door:
(11-Feb-2022, 03:26 PM)365cycle schreef: Die passant en jij brachten me dus op een idee, ik ga het in de gaten houden Big Grin  Zit ook al een beetje naar Onderwater tandems te kijken, maar een Hase zou wel wat meer jaartjes mee kunnen. M'n uk gaat lang worden (van wie zou hij dat toch hebben?)

Ik kwam een tijd lang een Hase Pino tegen waarmee een vader zijn jonge dochter naar school bracht. De ligfiets afgesteld op kinder maat, dezelfde fiets kan ook voor een volwasene gebruikt worden.  
Ze zijn nu ook tweedehands te koop, niet altijd maar ik heb ze op Marktplaats gezien.

Ik denk dat je niet te lang moet wachten met kopen, zodat jullie er lang plezier van kunnen hebben.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
Vandaag om 13.15 uur op de Zuiderweg in de Wormer ter hoogte van de golfbaan een gele Quest, hij richting Zaandam, ik richting Purmerend. We hebben gegroet.
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Challenge Alize - Quest 846 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
(03-Feb-2022, 04:34 PM)Roepers schreef:
(20-Jan-2022, 06:49 PM)Roepers schreef:
(18-Jan-2022, 04:17 PM)Roepers schreef: Vanmiddag (18-1-2022) tussen 13:30 en 14:00 uur bij station Harlingen zag ik een gele Quest. Er stond een nummer op. Als ik het mij goed herinner 37. Ik reed op het fietspad aan de overkant van de weg. Ik deed een poging om te groeten maar werd niet waargenomen, vermoed ik.


Vandaag zag ik deze Quest met 37 er op weer om een een uur of 4 in de middag. Ook nu bij Harlingen. Bij de Koningsbrug. Ik reed naar beneden richting het aquaduct over de N31 (gaat met een grote slinger) De Quest kwam daar net vandaan en was bezig met de beklimming.  Ik heb gegroet.


Groet,

Marco

Vandaag om een uur of drie op de Harlingerweg vlakbij de rotonde in Franeker kwam ik deze Quest met de 37 erop weer tegen. Ik was vanwege de regen met de Sinner Record 20/26 met Streamer. We hebben gegroet.

Vandaag zag ik deze Quest met nr 37 staan bij De Plus in Harlingen. Toen ik mijn Sinner Record 20/26 op slot zette, kwam  de eigenaar net naar buiten. We hebben uitgebreid gesproken. Hij komt uit Kimswerd en forenst met zijn Quest uit 2009 naar Leeuwarden. De nr. 37 komt van het laatste wereldkampioenschap in Amsterdam. Daar was het zijn startnummer en die heeft hij er op laten zitten. Zijn vorige velombiel was een Mango.


Groet,

Marco -toch ook maar eens meedoen aan een evenement- Roepers
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie
Na wat boodschappen een blauwe M5 high? racer met tail in de kleuren van de Zeeuwse vlag.
Ben naast hem gaan rijden en gepraat. Hij had net een rondje Veerse Meer gedaan.
Het viel me op dat er op de doorgaande wegen opvallend weinig tot geen fietsers waren. <10 graden en kans op regen?
Antwoord }
Bedankt door:
(19-Feb-2022, 06:10 PM)Hoekie schreef: Na wat boodschappen een blauwe M5 high? racer met tail in de kleuren van de Zeeuwse vlag.
Deze?
[Afbeelding: 1793.1.jpg]
Van M5.
Antwoord }
Bedankt door: berth9999
(19-Feb-2022, 07:47 PM)Bacchus schreef: Van M5.
(10-Feb-2022, 06:30 PM)gideon schreef: “hij” leek ook wat ouder  Cool 
 ik fietste op mijn gewone fiets.
Op die link zie ik ook een fietser die in 2011 in ieder geval een M5 Low Racer en een M-Racer had, uit Heinenoord.
Antwoord }
Bedankt door:
Klopt, maar zover ik weet heeft hij hooguit nog een M5 ligger, maar fietst er niet meer op.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
(19-Feb-2022, 07:47 PM)Bacchus schreef:
(19-Feb-2022, 06:10 PM)Hoekie schreef: Na wat boodschappen een blauwe M5 high? racer met tail in de kleuren van de Zeeuwse vlag.
Deze?
[Afbeelding: 1793.1.jpg]
Van M5.

Yep, dat was 'm.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Bacchus
Jeee, die M5 ligfietser is 81  Smile
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
(20-Feb-2022, 12:10 PM)gideon schreef: Jeee, die M5 ligfietser is 81  Smile
Klopt! Da's een taaie Big Grin 

https://www.pzc.nl/sport-in-zeeland/jaap...gle.com%2F
Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag een witte Df (geloof ik) op de Rijksweg tussen Harlingen en Herbaijum om een uur of kwart over 2. Hij toeterde, ik zwaaide.

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
(22-Feb-2022, 05:04 PM)Wim -de roetsende schreef: Zijn QV is toch rood/zwart? Dan haalde hij mij afgelopen zaterdag volgens mij in in via de weg. Ik reed braaf op het fietspad. In Lochem.
Aymar van Schemerwoude per sms schreef:Yup ik heb een Milan ingehaald vlak voor lochem. Ging juist de rijbaan op om hem te passeren. Normaal doen ik dat paar 100m later
Antwoord }
Bedankt door:
(23-Feb-2022, 04:14 PM)Roepers schreef: Vandaag een witte Df (geloof ik) op de Rijksweg tussen Harlingen en Herbaijum om een uur of kwart over 2. Hij toeterde, ik zwaaide.

Groet,

Marco

Hij had gesloten wielkasten, meen ik. Dan is het geen Df. Het was zeker geen Quest want hij had vooraan op de stroomlijn een soort inkeping. Wat was het dan?

Of ik heb het niet goed gezien, natuurlijk

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door:
Milan? A9/M9 ;-) ? DF mit hosen?
Antwoord }
Bedankt door:
Vanmiddag kwam ik op de Arlersteeg bij Putten een rode Quest tegen

[Afbeelding: medium.jpg]
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Hoekie
(23-Feb-2022, 05:34 PM)Roepers schreef: Hij had gesloten wielkasten, meen ik. Dan is het geen Df. Het was zeker geen Quest want hij had vooraan op de stroomlijn een soort inkeping. Wat was het dan?
Zwarte gesloten wielkasten op een gebroken wit DF? Dan was het Mark misschien, DF #83.
Die DF heeft vermoedelijk al iets van 170.000 km achter de kiezen  Big Grin
Antwoord }
Bedankt door:
(23-Feb-2022, 04:32 PM)365cycle schreef:
(22-Feb-2022, 05:04 PM)Wim -de roetsende schreef: Zijn QV is toch rood/zwart? Dan haalde hij mij afgelopen zaterdag volgens mij in in via de weg. Ik reed braaf op het fietspad. In Lochem.
Aymar van Schemerwoude per sms schreef:Yup ik heb een Milan ingehaald vlak voor lochem. Ging juist de rijbaan op om hem te passeren. Normaal doen ik dat paar 100m later

Grappig, ik ging ook een paar 100m later op de rijbaan rijden. Vast op dezelfde plek  Cool
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
Ik kwam begin van de avond in Wormerveer een rode Mango of Strada met kap in dezelfde kleur met witte bestickering tegen. Ik zat op een rechtopzitfiets en vond het toch wat vreemd om dan te groeten. ;-)
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Goeie tips allemaal,...LigZeeuw — 10:46 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
mijn regenbroek va...Frutsel — 10:16 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ik heb recentelijk b...Willeke_IGKT — 10:02 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ik had gewoon van di...Jeroen S — 09:47 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ik ben ook lang op z...Victor — 09:37 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Ik heb de laatste da...GHOOGEN — 08:43 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Gaat een strakke r...LigZeeuw — 07:35 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Het mobiele telnr da...ZoefZoef — 07:34 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
is het niet makkelij...365cycle — 07:24 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Gaat een strakke reg...Gideonaut — 07:08 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ik heb een regenbr...365cycle — 06:56 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
akelig koud door de ...365cycle — 06:55 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ik heb een regenbroe...LigfietsWilsum — 06:43 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
mijn regenbroek vand...LigZeeuw — 06:26 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik zat middenin de r...Bob Hagendijk — 04:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik zat middenin een ...365cycle — 03:47 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben blij omdat ...Raymond — 03:35 PM