Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Medeliggers onderweg
Vanmorgen kwam ik een zwarte trike (twee meter breed) met motor tegen, die vriendelijk de hand opstak. Trikes groeten elkaar. Big Grin Big Grin
Roelof
Gele Greenspeed gt20
Antwoord }
Bedankt door: berth9999 , gideon , Willeke_IGKT
(16-Jun-2022, 01:53 PM)Roefie schreef: Vanmorgen kwam ik een zwarte trike (twee meter breed) met motor tegen, die vriendelijk de hand opstak. Trikes groeten elkaar. Big Grin Big Grin

Ik denk met plezier terug aan een van mijn eerste ritjes met mijn eerste trike. Ik was de sluisen bij IJmuiden overgestoken en kwam langs de rij met wachtenden voor de boot naar Newcastle, Engeland.
In die rij stond een groepje motorrijders, (met moeite hun zware motoren rechtop te houden) en een trike rijder.

De trikerijder en ik hebben een brede trike grijns gewisseld.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Roefie , Lig-hen
Vandaag op de terugweg, 5km bij mijn huis vandaan, reed ik een echtpaar achterop, waarvan de heer vanwege fysieke dingen op een Hase trike met en klein voorwieltje reed. Hij was er zeer tevreden mee. Gekocht bij Tempelman, hij was van origine geen ligfietser.
En bijna in mijn eigen straat reed ik zowaar weer een triker achterop, dat was een Ice trike, ook blij met z'n trike.
Met beide heren een stukje op gefietst, en even gekletst. Leuk.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Fietsbennie , Roefie
Vandaag om 13.30 uur nabij Hoorn (de Hulk) en lage tweewieler. We hebben gegroet
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Challenge Alize - Quest 846 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
Vanavond met Bob uit Almelo 50 km gefietst langs oa Tusveld, Azelo en Dakhorst. Was leuk en gezellig om samen met iemand te fietsen. Foto's volgen zsm.
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie , 365cycle
Vandaag met de Waterlandse liggers gefietst.

In 78,5 km dus de andere 8 rijders en daarnaast nog twee social tandems terwijl ik aan het wachten was tot ik kon aansluiten. (Er zit daar een woongroep voor mensen met een beperking om de hoek en die gebruiken die fietsen graag en vaak.)
Helaas geen andere ligfietsers terwijl het bij ons toch heerlijk fietsweer was.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
Gisteren een kleine “velomobielmeeting” gehad; in België geweest, een heer waarvan ik de naam alweer vergeten ben leren kennen die op reis was met een oranje/witte QV. Hij had schade gereden (aanrijding gehad met een hert) en ging na reparatie in Dronten terug naar z’n woonplaats in Zuidoost Duitsland.
Carsten, waar ik even was, was zijn logeeradres; Die heeft zelf dan weer een nog echt splinternieuwe paarse Alpha M9 (alleen opgehaald!). Dat is toch ook wel een tof apparaat hoor Big Grin 
Onderweg terug nog een heer ingehaald die op een lage trike reed. We hebben gegroet Smile
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie
Vond je de M9 ook heel groot?

Ik hoorde dat met de OBT zelfs Theo van velomobiel.nl een beetje erin verdween.

Nou ben jij ook een grote kerel, ik ben dus benieuwd hoe jij er tegenaan keek.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Het is idd wel een grote fiets ja, maar in de neus is de ruimte dan weer beperkt. Betwijfel of ik er met 155mm cranks in kan rijden als ik Theo mag geloven Smile

Al die ruimte om je heen is wel lekker als het geen snelheid kost. Ben wel benieuwd naar de eerste ritten met de A9/M9 in een flinke regenbui en in de winter.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Kwam vandaag in Oudewater een meneer met een flinke rode baard tegen op een Whike! Nog nooit in het echt gezien Big Grin
Daarna in Haastrecht nog een meneer met een bril op een open ligger.
Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag in Stellendam een man op een ligfiets tegemoet gereden bij de sluis. We hebben gegroet. Hij groette echter wel erg aarzelend….
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
Tussen Tricht en Culemborg.
Afgelopen maandag vanuit de Mini.
Vanmiddag met de Taifun en gegroet.
[Afbeelding: Photo-20-06-2022-17-22-27.jpg]
Challenge Chamsin - Callenge Taifun - Challenge Fujin
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT , Hoekie
Die ken ik wel, da's één van de Rotte Rijders Big Grin Hier op terugweg vanaf z'n werk
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Thijs OO
(22-Jun-2022, 08:00 PM)365cycle schreef: Die ken ik wel, da's één van de Rotte Rijders Big Grin Hier op terugweg vanaf z'n werk
Hmm , die ken ik weer niet. 

Hoeveel Rotte Rijders zijn er??
André, Hans en..?

Prima gasten overigens. Niks rots aan Wink
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(22-Jun-2022, 08:22 PM)ZoefZoef schreef: Hoeveel Rotte Rijders zijn er??
André, Hans en..?
6 inmiddels. Je noemt nu wel de harde kern op maar ik hang er ook een beetje bij Big Grin 

(22-Jun-2022, 08:22 PM)ZoefZoef schreef: Prima gasten overigens. Niks rots aan Wink
Klopt!
Maar we fietsen wel vaak aan de Rotte  Cool
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(22-Jun-2022, 06:47 PM)Thijs OO schreef: Tussen Tricht en Culemborg.
Afgelopen maandag vanuit de Mini.
Vanmiddag met de Taifun en gegroet.
[Afbeelding: Photo-20-06-2022-17-22-27.jpg]

thumb Yep, dat was ik, inderdaad op mn woonwerkroute, onderweg terug vanuit Geldermalsen naar Moordrecht (vlakbij de Rotte Big Grin)
Antwoord }
(22-Jun-2022, 08:46 PM)Arend-Jan schreef:
(22-Jun-2022, 06:47 PM)Thijs OO schreef: Tussen Tricht en Culemborg.
Afgelopen maandag vanuit de Mini.
Vanmiddag met de Taifun en gegroet.
[Afbeelding: Photo-20-06-2022-17-22-27.jpg]

thumb Yep, dat was ik, inderdaad op mn woonwerkroute, onderweg terug vanuit Geldermalsen naar Moordrecht (vlakbij de Rotte Big Grin)

365cycles tamtam werkt goed Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
(22-Jun-2022, 10:21 PM)ZoefZoef schreef: 365cycles tamtam werkt goed Big Grin
Cool Big Grin 

En nu even in Wim-modus:
(22-Jun-2022, 08:46 PM)Arend-Jan schreef: thumb Yep, dat was ik, inderdaad op mn woonwerkroute, onderweg terug vanuit Geldermalsen naar Moordrecht (vlakbij de Rotte Big Grin)
Welkom Arend-Jan! Leuk dat je erbij bent. Als je wil, stel je even voor in Nieuw hier?  Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie
(22-Jun-2022, 10:57 PM)365cycle schreef:
(22-Jun-2022, 10:21 PM)ZoefZoef schreef: 365cycles tamtam werkt goed Big Grin
Cool Big Grin 

En nu even in Wim-modus:
(22-Jun-2022, 08:46 PM)Arend-Jan schreef: thumb Yep, dat was ik, inderdaad op mn woonwerkroute, onderweg terug vanuit Geldermalsen naar Moordrecht (vlakbij de Rotte Big Grin)
Welkom Arend-Jan! Leuk dat je erbij bent. Als je wil, stel je even voor in Nieuw hier?  Big Grin

Zal ik dan in ZoefZoef-modus reageren dat ik dat complete onzin vind?
Antwoord }
Bedankt door:
(22-Jun-2022, 11:28 PM)Arend-Jan schreef: Zal ik dan in ZoefZoef-modus reageren dat ik dat complete onzin vind?
Big Grin
Antwoord }
Bedankt door:
Op de heenweg zag ik trouwens tussen Uitweg en Lopikerkapel een rood-zwarte Quest (ik reed achterop je maar voordat ik je kon inhalen moest je rechtsaf). Het toetertje werd wel gehoord en beantwoord. Wie o wie?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(22-Jun-2022, 11:52 PM)Arend-Jan schreef: Op de heenweg zag ik trouwens tussen Uitweg en Lopikerkapel een rood-zwarte Quest (ik reed achterop je maar voordat ik je kon inhalen moest je rechtsaf). Het toetertje werd wel gehoord en beantwoord. Wie o wie?
Vermoed dat dat diezelfde rood-zwarte Quest is die we (jij dus ook) tegen kwamen toen we met H.T. aan het rijden waren. We stopten toen even op een parkeerplaats bij Lopikerkapel, hij kwam daar ook ineens tevoorschijn, en vertelde daar ook te wonen. Daarna is hij een stukje met ons meegereden, maar het tempo lag hem te hoog. Paul ofzo? Nee, Ron was 't!
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(22-Jun-2022, 11:28 PM)Arend-Jan schreef:
(22-Jun-2022, 10:57 PM)365cycle schreef:
(22-Jun-2022, 10:21 PM)ZoefZoef schreef: 365cycles tamtam werkt goed Big Grin
Cool Big Grin 

En nu even in Wim-modus:
(22-Jun-2022, 08:46 PM)Arend-Jan schreef: thumb Yep, dat was ik, inderdaad op mn woonwerkroute, onderweg terug vanuit Geldermalsen naar Moordrecht (vlakbij de Rotte Big Grin)
Welkom Arend-Jan! Leuk dat je erbij bent. Als je wil, stel je even voor in Nieuw hier?  Big Grin

Zal ik dan in ZoefZoef-modus reageren dat ik dat complete onzin vind?

Ah, uit de meeleesmodus ontwaakt..
Hoi Wink
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(23-Jun-2022, 12:58 AM)365cycle schreef:
(22-Jun-2022, 11:52 PM)Arend-Jan schreef: Op de heenweg zag ik trouwens tussen Uitweg en Lopikerkapel een rood-zwarte Quest (ik reed achterop je maar voordat ik je kon inhalen moest je rechtsaf). Het toetertje werd wel gehoord en beantwoord. Wie o wie?
Vermoed dat dat diezelfde rood-zwarte Quest is die we (jij dus ook) tegen kwamen toen we met H.T. aan het rijden waren. We stopten toen even op een parkeerplaats bij Lopikerkapel, hij kwam daar ook ineens tevoorschijn, en vertelde daar ook te wonen. Daarna is hij een stukje met ons meegereden, maar het tempo lag hem te hoog. Paul ofzo? Nee, Ron was 't!

Ik was zijn naam kwijt, maar inderdaad ik dacht wel ook al aan die rit

(23-Jun-2022, 04:18 AM)ZoefZoef schreef:
Ah, uit de meeleesmodus ontwaakt..
Hoi Wink

Hoi! Sportieve reactie thumb
Antwoord }
Bedankt door:
Rode trike, rond een uur of 3 in Marsum, we hebben gegroet.
Roelof
Gele Greenspeed gt20
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(22-Jun-2022, 10:57 PM)365cycle schreef:
(22-Jun-2022, 10:21 PM)ZoefZoef schreef: 365cycles tamtam werkt goed Big Grin
Cool Big Grin 

En nu even in Wim-modus:
(22-Jun-2022, 08:46 PM)Arend-Jan schreef: thumb Yep, dat was ik, inderdaad op mn woonwerkroute, onderweg terug vanuit Geldermalsen naar Moordrecht (vlakbij de Rotte Big Grin)
Welkom Arend-Jan! Leuk dat je erbij bent. Als je wil, stel je even voor in Nieuw hier?  Big Grin


Nou kan ik sterven  Wink  


Er is een 'Wim-modus'



Mijn levensdoel is bereikt. 




Beter wordt het vanaf nu niet meer.





Het is volbracht. 






Adieu  Heart
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: 365cycle


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 12 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante...datakneder — 04:18 PM
Prototype tegen verblinding auto's
De Duitse TÜV kijkt ...365cycle — 04:13 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante o...Grrrrrene — 03:16 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
...vanmorgen mijn ...365cycle — 02:38 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Leuk om de verschill...PieterTrapt — 01:58 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
...vanmorgen mijn ru...Hoekie — 12:58 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik denk dat je als s...Frutsel — 11:12 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufemis...LigfietsWilsum — 10:18 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens n...Hardloper — 10:00 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Dat als laatste ge...Bart Verbeek — 09:35 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens nac...Wim -de roetsende — 08:11 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Snap eigenlijk n...365cycle — 01:37 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens nacht...Hardloper — 11:17 PM
VM45
Mijn zoontje (7) l...365cycle — 11:07 PM
VM45
Mijn zoontje (7) leg...blokdoorn — 11:03 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ja, tegelijkertijd z...blokdoorn — 11:01 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Tja, soms moet je wa...Tom Fekkes — 10:53 PM