Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Medeliggers onderweg
Vandaag langs de Rijkstraatweg op 2 km van Franeker een gele Quest uit de richting Franeker en ik op de Mini uit de richting Dronryp (kwam van Leeuwarden) om een uur of 3. Wellicht heb ik de rijder al eerder ontmoet en mogelijk zelfs gesproken. Ik groette en zag de groet van onder de witte racekap beantwoord worden.

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie , 365cycle
Tijdens mijn meer dan fantastische tocht van vandaag, ontdekte ik een onbe'man-vrouw'de quattrovelo naast een huis in Nieuw Dordrecht.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle , Hoekie , Roepers
Kwam vanavond een rood-witte Milan SL Mk7 tegen op het aquaduct boven de A20!
Het was weer die meneer die me aansprak, toen een proefritje kwam maken en nu een SL heeft, dus ik kende 'm al... maar al die velomobielen in de regio maakt fietsen wel leuker! Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Roepers , Willeke_IGKT , Lig-hen
Vandaag tussen Groningen en Aduard langs de N355, terwijl ik omhoog de brug op stampte kwam een een lage tadpole trike tegemoet, ik meen een gifgroene. Het miezerde en schemerde dus kon het niet geweldig zien wie of wat  Wink
Quest #229 - project: Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Roepers , Willeke_IGKT
Was vanmiddag bij Strand Nesselande (Rotterdam) en er kwam een (metallic?) rode Strada voorbij over het fietspad. Was te voet dus niet gezwaaid.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie , Roepers
Op ongeveer het zelfde punt bij Scharwoude langs de E247:
—gisteren Mark (mvdriel) in zijn DF, we hebben elkaar even gesproken;
—vandaag rond 16.25 uur een Whike onder zeil;
—vandaag rond 17.00 uur Piet K in zijn zwarte Quest met witte racekap
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Challenge Alize - Quest 846 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Antwoord }
Vandaag om 1650 een gele Quest met dito kap. Winschoterweg Waterhuizen. Ik reed in de auto, kon niet groeten.

Groeten Henk
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie , Roepers
Vlakbij station Voorburg 't Loo kwam rond 17:30 een heer op een (rode?) driewieler voorbij over het fietspad.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie , Roepers
Het is druk in Waterland…. Na gisteren nu vandaag om  10.30 uur Hans H. in zijn blauwe Quest op de Zuiderweg ter hoogte van de golfbaan in de Wormer. En om 14.15 uur voor “het Heerenhuis” aan het begin (of eind) van de Zuiderweg, een heer met een grijze baard op een eveneens grijze tweewieler. We hebben elkaar gegroet en met Hans heb ik even gesproken. Ik reed de route van de Waterlandse Liggers van zaterdag a.s. voor.
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Challenge Alize - Quest 846 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT , Roepers
Vanmiddag tussen half vijf en kwart voor  vijf tussen Achlum en Hitzum kwam mij een zwarte tadpole trike met streamer tegemoet uit de richting Hitzum. Ik reed op de Mini. We hebben gegroet. Ik dacht dat ik hem wel eerder ontmoet had. 

Groet,
Marco
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Fietsbennie , Hoekie
Vanavond kwam eerst een gele Quest (denk ik; ik stond stil om te bellen, en keek niet snel genoeg op) bij Vrouwenakker, en wat later een Alpha7 terwijl ik een paar kilometer verderop stond te wachten op vervoer (mijn accu was leeg, en het werd wel erg donker...)
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT
Vanmiddag weer een driewieler. Deze keer een oranje versie, met een heer erop die ten hoogte van het Malieveld de weg overstak en daarna richting Den Haag Centraal Station fietste. Misschien was het wel dezelfde bij Voorburg 't Loo gisteren...
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT
(22-Feb-2023, 12:17 AM)Frutsel schreef: Vanavond kwam eerst een gele Quest (denk ik; ik stond stil om te bellen, en keek niet snel genoeg op) bij Vrouwenakker, en wat later een Alpha7 terwijl ik een paar kilometer verderop stond te wachten op vervoer (mijn accu was leeg, en het werd wel erg donker...)

Oranje Alpha7?
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(22-Feb-2023, 07:29 AM)Wim -de roetsende schreef:
(22-Feb-2023, 12:17 AM)Frutsel schreef: Vanavond kwam eerst een gele Quest (denk ik; ik stond stil om te bellen, en keek niet snel genoeg op) bij Vrouwenakker, en wat later een Alpha7 terwijl ik een paar kilometer verderop stond te wachten op vervoer (mijn accu was leeg, en het werd wel erg donker...)

Oranje Alpha7?

Ja. In het halfdonker lijkt zo'n Alpha7 wel ENORM op een DF trouwens. En ja, het was Jochem, mocht je dat willen gaan zeggen Smile
Antwoord }
Gisteren nog een open ligfietser tegengekomen bij het spoorviaduct in Dronten over de Biddingringweg. Ik heb wel gegroet, maar reed vrij hard dus hoop dat ie niet geschrokken is  Rolleyes
Mocht dat wel zo zijn: Sorry! Moest even iets testen Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT
Als men ergens op deze aardbol gewend zou kunnen zijn aan ligfietsende speedfreaks is het wel in Dronten. Wink
Even an absolute beginner has to start somewhere.

Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT , Hoekie
Ja klopt, maar zo’n velomobiel die met 1 voorwiel boven de grond op je af komt is nog altijd niet heel ontspannend Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(22-Feb-2023, 12:11 PM)365cycle schreef:
Gisteren nog een open ligfietser tegengekomen bij het spoorviaduct in Dronten over de Biddingringweg. Ik heb wel gegroet, maar reed vrij hard dus hoop dat ie niet geschrokken is  Rolleyes
Mocht dat wel zo zijn: Sorry! Moest even iets testen Big Grin

(22-Feb-2023, 04:12 PM)365cycle schreef: Ja klopt, maar zo’n velomobiel die met 1 voorwiel boven de grond op je af komt is nog altijd niet heel ontspannend Big Grin

De vraag die iedereen beantwoord wil zien: Wat was je aan het testen en waarom moet daarvoor 1 voorwiel van de grond?  Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie
Ik wilde een stukje constant 50 km/h rijden en had de slinger in de weg een klein beetje onderschat. En toen was daar ineens die mede ligger (twee richting fietspad), dus moest ik nog iets strakker sturen Big Grin Had het ook met remmen op kunnen lossen hoor, maar ik wilde dus op 50 Blijven.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie
Photo 
Tzt maar even checken of ik mezelf ben tegengekomen  Wink
[Afbeelding: bbd39d3ae71a095e9bb1a25d276b1401.jpg]
Antwoord }
(20-Feb-2023, 06:45 PM)GertBr schreef: Op ongeveer het zelfde punt bij Scharwoude langs de E247:
—gisteren Mark (mvdriel) in zijn DF, we hebben elkaar even gesproken;
—vandaag rond 16.25 uur een Whike onder zeil;
—vandaag rond 17.00 uur Piet K in zijn zwarte Quest met witte racekap

Ik heb niemand gezien, was je met de auto?

Groet

Piet -Q817-Kaagman

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie
Ik stond naast de Communicatie weg in Heemskerk dat ik 8 VM, 2 trikes en een mid level twee wieler aan zag komen over de brug over de snelweg.

Ik sloot aan en reed mee tot in Uitgeest, met een pauze voor koffie (met appeltaart) of lunch in Egmond binnen.

Het was weer goed rijden met De Waterlandse Liggers, die dit keer wel een heel groot deel van Nederland vertegenwoordigden.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door: Lig-hen , 365cycle
(24-Feb-2023, 11:48 AM)Piet K schreef:
(20-Feb-2023, 06:45 PM)GertBr schreef: Op ongeveer het zelfde punt bij Scharwoude langs de E247:
—gisteren Mark (mvdriel) in zijn DF, we hebben elkaar even gesproken;
—vandaag rond 16.25 uur een Whike onder zeil;
—vandaag rond 17.00 uur Piet K in zijn zwarte Quest met witte racekap

Ik heb niemand gezien, was je met de auto?

Groet

Piet -Q817-Kaagman


Klopt  Cool


Met de Waterlandse Liggers kwamen we om 15.45 uur op het Woudaappad langs de Nauernase vaart een tadpole trike met mooie sterwielen tegen. We hebben gegroet.
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Challenge Alize - Quest 846 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie
Vandaag, rond 16:15 -16:30 een gele velo op industriepark Almelo. Gezwaaid
Antwoord }
Bedankt door: Roepers , Willeke_IGKT , Fietsbennie , Hoekie
(21-Feb-2023, 09:43 PM)Roepers schreef: Vanmiddag tussen half vijf en kwart voor  vijf tussen Achlum en Hitzum kwam mij een zwarte tadpole trike met streamer tegemoet uit de richting Hitzum. Ik reed op de Mini. We hebben gegroet. Ik dacht dat ik hem wel eerder ontmoet had. 

Groet,
Marco

Vandaag wederom deze tadpole gespot. Nu op de Monnikenweg tussen Achlum en Arum, even buiten Achlum tussen half 5 en 5 uur vanmiddag. Ik richting Achlum en de tadpole van Achlum. Ik was op de regenfiets, eveneens met Streamer. We hebben gegroet.

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie
(28-Feb-2023, 11:37 PM)Josligfiets schreef: Vandaag, rond 16:15 -16:30 een gele velo op industriepark Almelo. Gezwaaid

Dat is een meneer uit Daarle die hem zelf heeft geknutseld volgens mij.
Ik heb je dan ook voorbij zien fietsen.
Was je op de rode sinner?
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Roepers , Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 13 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik merk nu wel van m...Gideonaut — 05:33 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Met voetballen...Niels van der Wal — 05:06 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante...datakneder — 04:18 PM
Prototype tegen verblinding auto's
De Duitse TÜV kijkt ...365cycle — 04:13 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante o...Grrrrrene — 03:16 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
...vanmorgen mijn ...365cycle — 02:38 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Leuk om de verschill...PieterTrapt — 01:58 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
...vanmorgen mijn ru...Hoekie — 12:58 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik denk dat je als s...Frutsel — 11:12 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufemis...LigfietsWilsum — 10:18 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens n...Hardloper — 10:00 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Dat als laatste ge...Bart Verbeek — 09:35 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens nac...Wim -de roetsende — 08:11 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Snap eigenlijk n...365cycle — 01:37 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens nacht...Hardloper — 11:17 PM
VM45
Mijn zoontje (7) l...365cycle — 11:07 PM
VM45
Mijn zoontje (7) leg...blokdoorn — 11:03 PM