Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fast TV
#27
(02-Jun-2026, 06:18 AM)Wim -de roetsende schreef: De heer DF had toen ook een keer zo'n filmpje dat hij rond de 100km/u reed.

Heerlijk ontspannen. 
Dat was bewust, toch? Om de stabiliteit te bekijken bij die snelheden?
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#28
(02-Jun-2026, 08:16 PM)365cycle schreef:
(02-Jun-2026, 06:18 AM)Wim -de roetsende schreef: De heer DF had toen ook een keer zo'n filmpje dat hij rond de 100km/u reed.

Heerlijk ontspannen. 
Dat was bewust, toch? Om de stabiliteit te bekijken bij die snelheden?

Geen idee, maar het valt mij bij dit soort filmpjes altijd/vaak/meestal op dat er niet vermeld wordt met hoeveel graden er wordt afgedaald.

Of dat er wordt afgedaald.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#29
(17-May-2026, 09:46 PM)Hoekie schreef: Bovenstaande met CCU van voren. Des te indrukwekkender wat mij betreft.
Ik las dit trouwens net. Dat ritje van AJ en mij een stukje naar boven was ook met CCU's voor, en zonder toerkap dus...
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie
#30
(02-Jun-2026, 06:18 AM)Wim -de roetsende schreef: De heer DF had toen ook een keer zo'n filmpje dat hij rond de 100km/u reed.

Heerlijk ontspannen. 

Ja, ja, lekker met een paar graden naar beneden, dacht ik toen ook al.

Het lijkt of ie je gehoord heeft Smile

Antwoord }


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
Vandaag medeliggers ...datakneder — 09:47 PM
Milan 4.2
Meer plaatjes bij d...Arend-Jan — 08:02 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Ik zal de route ri...365cycle — 06:44 PM
Milan 4.2
Nu iets bedenken e...365cycle — 06:32 PM
wat ze zeggen
"Gaat het wel g...Roepers — 04:21 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Je hebt gelijk Jeroe...Tom Fekkes — 02:32 PM
Tips voor een beginner? qua aankoop etc.
Ik zou iets breder k...Jeroen S — 02:15 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
denk toch echt met t...Jeroen S — 02:06 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Beste Wim, Wilhelmi...Tom Fekkes — 01:41 PM
Tips voor een beginner? qua aankoop etc.
Ik heb een Gaucho. E...Lopopodium — 12:08 PM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Voordat het weer in ...Gideonaut — 10:53 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Na het begin van d...Willeke_IGKT — 10:18 AM
Milan 4.2
23 tands (100mm) ket...Arend-Jan — 10:13 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
:angel:Gideonaut — 09:47 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Voor 2500 euro staat...Hardloper — 09:22 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Na het begin van de ...ZoefZoef — 07:01 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Wim -de roetsende — 06:26 AM