Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 3.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
En we gaan weer liggen...
#1
Hallo mede liggers,

Als admin van dit forum, eerst maar even voorstellen:

Ik ben Frank en ben van bouwjaar 1965 en woon in Zeeuws Vlaanderen. Altijd al een fietsliefhebber geweest, zowel wat betreft het fietsen als sleutelen en onderhoud. M'n huidige vloot bestaat uit een Surly Disc Trucker die ik zelf opgebouwd heb uit diverse persoonlijk geselecteerde componenten en een Flandria toerfiets uit 1973 die ik uit een limburgse schuur / vergetelheid gered heb.

Ik gebruik m'n Surly voornamelijk voor woon/werk verkeer (2 x 30 km / dag over diverse ondergronden) en de Flandria voor toeren (ritjes van 50 tot 100 km) en 's winters op de turbo.

Ik heb in de jaren '90 al eens 5 jaar op een ligfiets gereden, een "M5" 28/20 street legal maar wegens baanverlies moeten verkopen. Daarna tot op heden op gewone fietsen gereden, maar nu ga ik terug liggen om het zo maar eens te zeggen.

Ik ben van plan om een trike te kopen aangezien m'n rug aardig wat slijtage opgelopen heeft afgelopen jaren en ik nu met een vernauwing van het lendewervelkanaal sukkel. Een veel voorkomend advies van experts is overstappen op een recumbent trike, niet iets dat ik erg vind om eerlijk te zijn.   Wink

Momenteel heb ik twee modellen op het oog, de trident stowaway II en de KMX viper. Bedoeling is om volgend weekend een bezoekje te brengen aan Jouta in Zwijndrecht om e.e.a. te bekijken en te testen. Daarna zullen er zeker updates van het ligfiets verhaal komen hier.  Big Grin 

Groeten,

Frank
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
En we gaan weer liggen... - door Frank - 04-Apr-2017, 02:56 AM
RE: En we gaan weer liggen... - door Roepers - 08-Apr-2017, 05:30 PM
RE: En we gaan weer liggen... - door Frank - 08-Apr-2017, 06:30 PM
RE: En we gaan weer liggen... - door Roepers - 08-Apr-2017, 07:00 PM
RE: En we gaan weer liggen... - door Wim -de roetsende - 17-Apr-2017, 05:43 PM
RE: En we gaan weer liggen... - door Frank - 17-Apr-2017, 07:17 PM
RE: En we gaan weer liggen... - door Wim -de roetsende - 30-Apr-2017, 08:25 AM
RE: En we gaan weer liggen... - door Frank - 30-Apr-2017, 08:36 AM
RE: En we gaan weer liggen... - door Wim -de roetsende - 30-Apr-2017, 03:20 PM
RE: En we gaan weer liggen... - door Roepers - 30-Apr-2017, 09:08 PM
RE: En we gaan weer liggen... - door Wim -de roetsende - 30-Apr-2017, 09:50 PM
RE: En we gaan weer liggen... - door Frank - 01-May-2017, 06:24 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Uit ervaring kan ik ...Gideonaut — 12:30 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Heel lang geleden he...Jeroen S — 12:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Op het werk is de ko...Jeroen S — 11:51 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de fra...liggende daan — 11:42 PM
Marco's ligfietstochten
Ook mijn laatste ont...Roepers — 09:10 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaa...Hoekie — 08:58 PM
Banden, banden en nog eens banden
Lek vandaag op weg...Arend-Jan — 08:14 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Hoekie — 07:40 PM
Medeliggers onderweg
Even advocaat van de...365cycle — 06:36 PM
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM