13-Sep-2020, 10:56 AM
Dit weekend maar eens de ligfiets gepakt om de ligfietsrouteNL voor te rijden. Wegens een mooie reden kwam ik er gewoon niet aan toe afgelopen weken. Het kon mooi zo tussen de laatste nachtvoeding van nr 3, en voordat nrs 1 en 2 de tweepersoons als trampoline gebruiken als ochtendgymnastiek. Gistermorgen op en neer naar Rijssen en vanmorgen op en neer naar Coevorden. Mooie tijd van het jaar zo in september tussen de koeienpotenmist en het moment dat je de zonnebril op kunt zetten. Nog een voordeel, deze tijdstippen tussen 6 en 9 zie je haast geen hond, op een enkeling na ligt zowat iedereen te slapen. En je ziet de zon als een rode bal boven de horizon opkomen. Mocht de tocht ooit nog eens gereden worden wens ik diegene veel plezier tussen Coevorden en Rijssen. Ik hoop dat diegenen niet schuw zijn voor wat fietspaadjes langs de rivieren Vecht en de Regge. Gisteren zo'n 40 en vanmorgen zo'n 75 km...
Hier alvast een impressie van het gedeelte, gemaakt op beide tochten. Ik heb lang niet alle mooie plekjes op de foto gezet, er moet natuurlijk ook nog wat moois overblijven voor diegene die hem gaat rijden, van mijn kant veel plezier gewenst.
Engeland
Fietspaadje in de buurt van Rheeze, enkele steenworpen van de Vecht.
Je fietst hier zo tussen de melkfabrieken door...
Langs de textielnijverheid in Nijverdal.
Naar Rijssen.
Hier alvast een impressie van het gedeelte, gemaakt op beide tochten. Ik heb lang niet alle mooie plekjes op de foto gezet, er moet natuurlijk ook nog wat moois overblijven voor diegene die hem gaat rijden, van mijn kant veel plezier gewenst.
Engeland
Fietspaadje in de buurt van Rheeze, enkele steenworpen van de Vecht.
Je fietst hier zo tussen de melkfabrieken door...
Langs de textielnijverheid in Nijverdal.
Naar Rijssen.
gr. Fietsbennie site