Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kleding in de herfst en winter
#7
(28-Sep-2020, 12:47 PM)Remko_Flevo-Sunrider schreef: Maar ik den niet meer dat het nog echt zo koud wordt.

En dan hebben we het nog niet eens over het verschil in koubeleving van diverse mensen. Ik vind het bijvoorbeeld al iets van 30 jaar niet koud genoeg om een trui te dragen...
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Kleding in de herfst en winter - door Cyberjakkes - 28-Sep-2020, 09:31 AM
RE: Kleding in de herfst en winter - door ErikvanD - 28-Sep-2020, 10:01 AM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Lopopodium - 28-Sep-2020, 11:31 AM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Coen__ - 28-Sep-2020, 01:58 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Frutsel - 28-Sep-2020, 12:14 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Frutsel - 28-Sep-2020, 12:55 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Cyberjakkes - 28-Sep-2020, 01:17 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Frutsel - 28-Sep-2020, 01:35 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Roepers - 28-Sep-2020, 01:54 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door ErikvanD - 28-Sep-2020, 01:55 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Frutsel - 28-Sep-2020, 02:05 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door ErikvanD - 28-Sep-2020, 02:20 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Theo Mol - 28-Sep-2020, 04:54 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door ErikvanD - 28-Sep-2020, 05:26 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Burley1979 - 28-Sep-2020, 07:27 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Lopopodium - 28-Sep-2020, 07:35 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Burley1979 - 28-Sep-2020, 09:10 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Hoekie - 28-Sep-2020, 08:41 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Lopopodium - 28-Sep-2020, 09:22 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door amararock - 28-Sep-2020, 09:56 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door GertBr - 29-Sep-2020, 10:34 AM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Roel van Dijk - 29-Sep-2020, 04:26 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Bart Verbeek - 29-Sep-2020, 08:41 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door PietV* - 29-Sep-2020, 10:59 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Wouter - 30-Sep-2020, 02:42 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Cyberjakkes - 30-Sep-2020, 03:49 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Fietsbennie - 30-Sep-2020, 03:37 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Bart Verbeek - 30-Sep-2020, 04:00 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door PietV* - 30-Sep-2020, 08:50 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM