10-Apr-2017, 08:34 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-Apr-2017, 10:27 AM door Roepers.
Edit Reason: + vergeten woordjes.
)
Soms hebben tweewielers een voordeel. Het voordeel van driewieler is weer dat er geen ondergrens bestaat voor snelheid, waar beneden je omvalt.
De brug die grootste uitdaging vormde is de Peertil bij Stedum:
Peertil en trein by Marco Roepers, on Flickr
Het fietspad op de voorgrond maakt een bocht, zeg maar gerust een hoek van 90 raden en dan gaat het ook steil omhoog, met een oneffen klinkerpad. Ik heb Sinner gevraagd voor een speciaal Peertilverzet (bergverzet in overtreffende vorm) en gekregen.
De beklimming van de beklimming van de Peertil vanuit een ander perspectief:
Even ten zuiden van de Peertil, over hetzelfde Westerwijtwerder Maar is er ook nog dit fietsbruggetje.
Met de ligfiets het fietsbruggetje op by Marco Roepers, on Flickr
Dit keer van de gemakkelijke kant.
Tegenwoordig stap ik toch maar af bij de haakse bocht. Mijn ketting sprong tijdens de beklimmingen en het is met die ketting nooit meer goedgekomen. Hij bleef breken, zelfs bij stoplichten in de Stad (= Groningen).
Groet,
Marco
De brug die grootste uitdaging vormde is de Peertil bij Stedum:
Peertil en trein by Marco Roepers, on Flickr
Het fietspad op de voorgrond maakt een bocht, zeg maar gerust een hoek van 90 raden en dan gaat het ook steil omhoog, met een oneffen klinkerpad. Ik heb Sinner gevraagd voor een speciaal Peertilverzet (bergverzet in overtreffende vorm) en gekregen.
De beklimming van de beklimming van de Peertil vanuit een ander perspectief:
Even ten zuiden van de Peertil, over hetzelfde Westerwijtwerder Maar is er ook nog dit fietsbruggetje.
Met de ligfiets het fietsbruggetje op by Marco Roepers, on Flickr
Dit keer van de gemakkelijke kant.
Tegenwoordig stap ik toch maar af bij de haakse bocht. Mijn ketting sprong tijdens de beklimmingen en het is met die ketting nooit meer goedgekomen. Hij bleef breken, zelfs bij stoplichten in de Stad (= Groningen).
Groet,
Marco