Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Takken, regen en banden
#28
(13-Oct-2020, 11:43 PM)365cycle schreef:
(13-Oct-2020, 10:41 PM)Amadee schreef: Ik fiets ook 1000km per week

Ik ga ook even opletten - jaloers  Big Grin

Ik heb wel eens gehoord dat er mensen zijn die 20.000/30.000 per jaar rijden.

1000 per week is dus 50.000 per jaar. Ach, als je tijd genoeg hebt, dan kan het waarschijnlijk wel.
Ongeveer 140km per dag. Kan wel.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Takken, regen en banden - door Hoekie - 04-Oct-2020, 02:08 PM
RE: Takken, regen en banden - door Bart Verbeek - 04-Oct-2020, 02:29 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 04-Oct-2020, 03:01 PM
RE: Takken, regen en banden - door Bart Verbeek - 04-Oct-2020, 09:00 PM
RE: Takken, regen en banden - door Burley1979 - 04-Oct-2020, 09:26 PM
RE: Takken, regen en banden - door Dirk D - 04-Oct-2020, 03:31 PM
RE: Takken, regen en banden - door Lopopodium - 04-Oct-2020, 03:40 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 04-Oct-2020, 08:22 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 04-Oct-2020, 09:42 PM
RE: Takken, regen en banden - door Burley1979 - 04-Oct-2020, 10:56 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 04-Oct-2020, 11:57 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 05-Oct-2020, 10:32 AM
RE: Takken, regen en banden - door Coen__ - 05-Oct-2020, 03:20 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 05-Oct-2020, 09:12 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 05-Oct-2020, 06:07 AM
RE: Takken, regen en banden - door Jeroen S - 05-Oct-2020, 11:58 AM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 05-Oct-2020, 07:09 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 13-Oct-2020, 11:16 AM
RE: Takken, regen en banden - door Roel van Dijk - 05-Oct-2020, 10:21 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 05-Oct-2020, 10:41 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 06-Oct-2020, 10:26 AM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 12-Oct-2020, 11:43 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 12-Oct-2020, 11:45 PM
RE: Takken, regen en banden - door Lopopodium - 12-Oct-2020, 11:56 PM
RE: Takken, regen en banden - door Amadee - 13-Oct-2020, 10:41 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 13-Oct-2020, 11:43 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 14-Oct-2020, 10:05 AM
RE: Takken, regen en banden - door Roepers - 13-Oct-2020, 11:18 PM
RE: Takken, regen en banden - door Amadee - 14-Oct-2020, 11:32 PM
RE: Takken, regen en banden - door Roepers - 14-Oct-2020, 12:11 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 14-Oct-2020, 12:15 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 14-Oct-2020, 11:25 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 15-Oct-2020, 12:42 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 15-Oct-2020, 12:44 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 15-Oct-2020, 09:26 AM
RE: Takken, regen en banden - door 12much - 15-Oct-2020, 12:34 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 15-Oct-2020, 12:47 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 15-Oct-2020, 01:32 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 15-Oct-2020, 03:21 PM
RE: Takken, regen en banden - door berth9999 - 16-Oct-2020, 11:38 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 25-Oct-2020, 09:47 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 09-Feb-2021, 02:12 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 09-Feb-2021, 11:52 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 10-Feb-2021, 12:25 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Marco's ligfietstochten
Ook mijn laatste ont...Roepers — 09:10 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaa...Hoekie — 08:58 PM
Banden, banden en nog eens banden
Lek vandaag op weg...Arend-Jan — 08:14 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Hoekie — 07:40 PM
Medeliggers onderweg
Even advocaat van de...365cycle — 06:36 PM
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM