18-Oct-2020, 08:47 AM
Je hebt van die mensen die alles online kopen, na het betalen het zoveelste busje dat door de wijk toert om de prut aan de deur af te leveren. Niet echt milieubewust? Als het echt niet anders kan doe ik het. Met name met kleding ben ik eerst passen dan kopen. Je zou het maar terug moeten sturen! Laat ik toevallig wat spijkerbroeken nodig hebben. Nu hebben we hier in Vroomshoop wel wat klerenwinkels, maar daar mag je wel een hypotheek extra voor afsluiten. Aangezien ik dagelijks in Almelo kom, besloot ik gisteren maar eens naar Hardenberg te gaan. Niet met de auto, daar was het weer te mooi voor, maar met de ligfiets.
Ik besloot maar eens alles behalve mijn schoolroutes die kant op te gaan, en de kortste weg terug. Al vlug kwam ik uit in Beerze, een dorp waar de meeste boerderijen een rieten dak bevatten. Zeer de moeite waard als je in de buurt bent. Eenmaal in de stad kwam ik al vlug in de realiteit van 2020 terecht, overal mondkapjes en mensen die je uit de weg gaan. Ook een voordeel als je met de fiets gaat, geen gedoe met parkeerkaartjes, de fiets parkeer je gewoon voor de deur. Eenmaal in de klerenwinkel geen broek in mijn maat meer te krijgen. De winkel werd leeg verkocht omdat deze dichtging, en nu komt de uitspraak: ,, U zou online kunnen bestellen"...
Tja, ik heb maar een wat nettere broek meegenomen, hoef ik niet met lege handen naar huis. De terugweg maar de kortste weg huiswaarts, en zo langs het kanaal kon ik de weg naar een wat vrolijker humeur al weer vlug vinden.
Ja dit soort routes rondom het dorp is ook wel eens mooi.
Het dorp Beerze.
Geen wind vandaag...
Gelukkig was ik al vlug weer vrolijk..
Ik besloot maar eens alles behalve mijn schoolroutes die kant op te gaan, en de kortste weg terug. Al vlug kwam ik uit in Beerze, een dorp waar de meeste boerderijen een rieten dak bevatten. Zeer de moeite waard als je in de buurt bent. Eenmaal in de stad kwam ik al vlug in de realiteit van 2020 terecht, overal mondkapjes en mensen die je uit de weg gaan. Ook een voordeel als je met de fiets gaat, geen gedoe met parkeerkaartjes, de fiets parkeer je gewoon voor de deur. Eenmaal in de klerenwinkel geen broek in mijn maat meer te krijgen. De winkel werd leeg verkocht omdat deze dichtging, en nu komt de uitspraak: ,, U zou online kunnen bestellen"...
Tja, ik heb maar een wat nettere broek meegenomen, hoef ik niet met lege handen naar huis. De terugweg maar de kortste weg huiswaarts, en zo langs het kanaal kon ik de weg naar een wat vrolijker humeur al weer vlug vinden.
Ja dit soort routes rondom het dorp is ook wel eens mooi.
Het dorp Beerze.
Geen wind vandaag...
Gelukkig was ik al vlug weer vrolijk..
gr. Fietsbennie site