21-Oct-2020, 07:28 PM
Het lijkt mij ook verstandig nog ergens anders advies te vragen. Naast velomobiel.nl zou je ook Harry Lieben bij Sinner kunnen proberen. Hij heeft zich intensief bezig gehouden met het verbeteren van het stuurgedrag van de Mango. http://fietseninnederland.blogspot.com/2...t-pit.html
Naar mijn idee eindigt de schuurstraal vanaf het bovenste draaipunt, via de middelste draaipunt ergens op de grond. De KPI, hoek van de astap en camber bepalen gezamenlijk waar het wiel de grond raakt. Als het goed is "snijdt" de lijn van de schuurstraal door de band en overlappen beide. Door de naloop raakt de schuurstraal de grond iets voor het punt waar het wiel de grond raakt, maar het gaat hier om de links-rechts orientatie, niet om voor-achter.
Het is inderdaad verstandig om alle informatie te checken, zelf doe ik dat door te kijken of er meer mensen zijn die die mening delen, wat de mensen die iets beweren zelf verder nog hebben gedaan of doen, of er derde personen te vinden zijn die het ook geprobeerd hebben en wat die er dan van vinden. Zo zijn er best mensen te vinden die tevreden zijn over de nieuwe stuurophanging van de Mango.
Groeten, Jeroen
Naar mijn idee eindigt de schuurstraal vanaf het bovenste draaipunt, via de middelste draaipunt ergens op de grond. De KPI, hoek van de astap en camber bepalen gezamenlijk waar het wiel de grond raakt. Als het goed is "snijdt" de lijn van de schuurstraal door de band en overlappen beide. Door de naloop raakt de schuurstraal de grond iets voor het punt waar het wiel de grond raakt, maar het gaat hier om de links-rechts orientatie, niet om voor-achter.
Het is inderdaad verstandig om alle informatie te checken, zelf doe ik dat door te kijken of er meer mensen zijn die die mening delen, wat de mensen die iets beweren zelf verder nog hebben gedaan of doen, of er derde personen te vinden zijn die het ook geprobeerd hebben en wat die er dan van vinden. Zo zijn er best mensen te vinden die tevreden zijn over de nieuwe stuurophanging van de Mango.
Groeten, Jeroen