Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
een nieuw tweedehandsje kopen
#34
(26-Oct-2020, 10:52 PM)Lopopodium schreef: Je kan daar hier en daar aardig klimmen. Maar dat heb je wellicht nog niet echt gedaan.

Een beetje klimmen heb ik al gedaan  maar helaas heb ik ruim 2 jaar bijna niet meer kunnen fietsen door de kwaliteit van mijn bukfiets en geen mogelijkheid iets anders te kopen, dus mijn conditie is nu minimaal.  klimmen daar ontkom ik niet aan. Smile de steile hellingen ben ik nog maar even gaan lopen. Over een paar dagen weer oefenen  met boodschappen doen.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
een nieuw tweedehandsje kopen - door houtkever - 20-Oct-2020, 10:27 PM
RE: een nieuw tweedehandsje kopen - door kuŝbiciklo - 20-Oct-2020, 10:47 PM
RE: een nieuw tweedehandsje kopen - door Lopopodium - 20-Oct-2020, 10:52 PM
RE: een nieuw tweedehandsje kopen - door kuŝbiciklo - 20-Oct-2020, 10:57 PM
RE: een nieuw tweedehandsje kopen - door Roepers - 20-Oct-2020, 11:13 PM
RE: een nieuw tweedehandsje kopen - door PietV* - 20-Oct-2020, 11:15 PM
RE: een nieuw tweedehandsje kopen - door Lopopodium - 20-Oct-2020, 11:22 PM
RE: een nieuw tweedehandsje kopen - door PietV* - 20-Oct-2020, 11:34 PM
RE: een nieuw tweedehandsje kopen - door houtkever - 21-Oct-2020, 09:53 AM
RE: een nieuw tweedehandsje kopen - door Jeroen S - 22-Oct-2020, 04:41 PM
RE: een nieuw tweedehandsje kopen - door kuŝbiciklo - 22-Oct-2020, 04:47 PM
RE: een nieuw tweedehandsje kopen - door houtkever - 22-Oct-2020, 05:15 PM
RE: een nieuw tweedehandsje kopen - door houtkever - 23-Oct-2020, 07:46 PM
RE: een nieuw tweedehandsje kopen - door kuŝbiciklo - 23-Oct-2020, 08:36 PM
RE: een nieuw tweedehandsje kopen - door houtkever - 23-Oct-2020, 10:34 PM
RE: een nieuw tweedehandsje kopen - door kuŝbiciklo - 23-Oct-2020, 10:53 PM
RE: een nieuw tweedehandsje kopen - door houtkever - 24-Oct-2020, 10:45 AM
RE: een nieuw tweedehandsje kopen - door Roepers - 24-Oct-2020, 07:44 AM
RE: een nieuw tweedehandsje kopen - door Jeroen S - 24-Oct-2020, 04:12 PM
RE: een nieuw tweedehandsje kopen - door Fietsbennie - 24-Oct-2020, 05:02 PM
RE: een nieuw tweedehandsje kopen - door ErikvanD - 24-Oct-2020, 08:16 PM
RE: een nieuw tweedehandsje kopen - door kuŝbiciklo - 24-Oct-2020, 08:36 PM
RE: een nieuw tweedehandsje kopen - door gideon - 24-Oct-2020, 10:48 PM
RE: een nieuw tweedehandsje kopen - door kuŝbiciklo - 24-Oct-2020, 10:52 PM
RE: een nieuw tweedehandsje kopen - door kuŝbiciklo - 25-Oct-2020, 01:55 PM
RE: een nieuw tweedehandsje kopen - door houtkever - 26-Oct-2020, 08:54 PM
RE: een nieuw tweedehandsje kopen - door Fietsbennie - 26-Oct-2020, 09:55 PM
RE: een nieuw tweedehandsje kopen - door houtkever - 26-Oct-2020, 10:50 PM
RE: een nieuw tweedehandsje kopen - door Lopopodium - 26-Oct-2020, 10:52 PM
RE: een nieuw tweedehandsje kopen - door houtkever - 26-Oct-2020, 11:16 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM