29-Oct-2020, 10:34 PM
Ik heb een paar chinese lampjes, een B&m ixon achtig lampje wat alleen dient om gezien te worden op heftig verlichte fietspaden en in de schemering. Daarnaast een andere met dezelfde reflector maar een 5 watt led. Die geeft veel meer licht. Heel af en toe zet zelfs een auto die me tegemoet komt effe groot licht op. Achter twee led strips van 20 cm, op een halve watt als gewone verlichting en 1,5 watt als remlicht. Ik heb 8 km links zijdig fietspad onderweg naar het werk, een alternatief is er niet.
Gelukkig is dit van zeer goede kwaliteit en erg voorspelbaar maar het blijft lastig als je even weinig ziet, voor mij helpt het ook om even verder naar links te kijken en niet te kijken in de felle lampen van de auto's.
Ik denk nog over een extra lampje wat links naast de fiets de berm aanlicht zodat je in ieder geval ziet waar het asfalt ophoudt.
Groeten, Jeroen
Gelukkig is dit van zeer goede kwaliteit en erg voorspelbaar maar het blijft lastig als je even weinig ziet, voor mij helpt het ook om even verder naar links te kijken en niet te kijken in de felle lampen van de auto's.
Ik denk nog over een extra lampje wat links naast de fiets de berm aanlicht zodat je in ieder geval ziet waar het asfalt ophoudt.
Groeten, Jeroen