13-Nov-2020, 02:06 PM
Ik geloof niet dat ik daar wel eens problemen mee had. Vanwege de korte benen en niet ingezaagde stoel
(bracket erg dicht bij het voorwiel,) paste het voorwiel net tussen chrankarm en pedaal. Dat is wel irritant, als je wiel in de bocht ineens vast zit.
Op andere lowracers heb ik het wel eens gehad dat de ketting voor eraf liep. Meestal al in combinatie met achteruit schuifelen met de voeten en sturen terwijl je op de fiets zit. Dan wilde de ketting voor nog wel eens ontsporen.
Hoewel ik toen een triple had, heb ik volgens mij geen problemen met de ketting en het voorwiel gehad. Dat binnenste blaadje werd eigenlijk nauwelijks gebruikt.
Voor de retour ketting gebruik ik meestal een kort stukje kettingbuis, van ongeveer 10 cm met wat rond gemaakte openingen ( trompet toeter). Dat loopt erg licht.
(bracket erg dicht bij het voorwiel,) paste het voorwiel net tussen chrankarm en pedaal. Dat is wel irritant, als je wiel in de bocht ineens vast zit.
Op andere lowracers heb ik het wel eens gehad dat de ketting voor eraf liep. Meestal al in combinatie met achteruit schuifelen met de voeten en sturen terwijl je op de fiets zit. Dan wilde de ketting voor nog wel eens ontsporen.
Hoewel ik toen een triple had, heb ik volgens mij geen problemen met de ketting en het voorwiel gehad. Dat binnenste blaadje werd eigenlijk nauwelijks gebruikt.
Voor de retour ketting gebruik ik meestal een kort stukje kettingbuis, van ongeveer 10 cm met wat rond gemaakte openingen ( trompet toeter). Dat loopt erg licht.