18-Nov-2020, 03:04 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-Nov-2020, 03:05 PM door Pmlucas.)
Update, ik heb gisteren met de stevig wind die we in Arnhem hadden even getest met de neuspunt en een klein zijkant in winderig omstandigheden gisteren en idd, de voorkant reageert wat extremer op trucks, steegjes en struiken. In het algemeen ging het wel - maar op glad stukken weg moest ik aardig de snelheid aanpassen, en met inhalen van een truck op een dunne dijkweggetje klikte ik zeker even uit...
Dat wel, in afdalingen waar ik vroeger ~47kpu haalde zat ik nu op ~52 met een lichte tegenwind. Dus de voorkaant heeft wel degelijk een impact gehad.
Kruissnelheid was heel moeilijk te bepalen ivm windstoten, dat kan ik pas echt vergelijken met een winstille dag.
Nou tik ik deze week toevallig net een Volgeveerd Fujin op de kop, dus ik ga de projet over- en doorzetten op de lagere fiets, stoelhoogte van 38 cm ipv 60, en rugleuning hoek is ook wat verder naar achteren. Nu alleen een gepaste set aero 20" velgen + QR schijf naaf vinden, en mijn losse 700c 60mm velg op een schijfrem naaf overzetten.
wordt vervolgd...
Dat wel, in afdalingen waar ik vroeger ~47kpu haalde zat ik nu op ~52 met een lichte tegenwind. Dus de voorkaant heeft wel degelijk een impact gehad.
Kruissnelheid was heel moeilijk te bepalen ivm windstoten, dat kan ik pas echt vergelijken met een winstille dag.
Nou tik ik deze week toevallig net een Volgeveerd Fujin op de kop, dus ik ga de projet over- en doorzetten op de lagere fiets, stoelhoogte van 38 cm ipv 60, en rugleuning hoek is ook wat verder naar achteren. Nu alleen een gepaste set aero 20" velgen + QR schijf naaf vinden, en mijn losse 700c 60mm velg op een schijfrem naaf overzetten.
wordt vervolgd...