29-Nov-2020, 09:09 PM
Wim,
Ben het met je eens. Maar bij een starre vooras komen de zijdelingse krachten op de binnen balhoofdbuis, het balhoofddeel en torsie in het frame. Zoals je weet zijn de tweewielige M5 ligfietsen gebouwd op snelheid, met niet meer dan de noodzakelijke hoeveel constructie staal. Anders belasten dan als tweewieler vraagt om problemen. Alleen Bram Moens van M5 kan weten of het frame bestand is tegen de extra torsie krachten als trike gebruikt. Dan kun je niet testen tijdens een proefrit.
Ben het met je eens. Maar bij een starre vooras komen de zijdelingse krachten op de binnen balhoofdbuis, het balhoofddeel en torsie in het frame. Zoals je weet zijn de tweewielige M5 ligfietsen gebouwd op snelheid, met niet meer dan de noodzakelijke hoeveel constructie staal. Anders belasten dan als tweewieler vraagt om problemen. Alleen Bram Moens van M5 kan weten of het frame bestand is tegen de extra torsie krachten als trike gebruikt. Dan kun je niet testen tijdens een proefrit.