Ik heb de roeifiets al bejubeld. De roeifiets is als fiets perfect geconstrueerd. Minimale verplaatsing van de rijder t.o.v. het voertuig. Beentrap contra aan de rugstrekking. De snek, die de variabele transmissie zo regelt, dat de meeste kracht kan worden gezet naarmate de benen worden gestekt. Goed voor de knieën.
Afhankelijk van het soort snek, met de revolver, een bijna traploos schakelbereik van 378 of 472%. Een efficiënt snaaraandrijving met de lichte Dyneema kunststof snaar. Ik stop ermee, anders koop ik er een.
Als ligfiets een topproduct voor een zeer effectieve full-body workout. Misschien wel dé ligfiets om je weerstand tegen Covid19 te verhogen.
Maar, in aandrijving minder efficiënt dan de k.........
Afhankelijk van het soort snek, met de revolver, een bijna traploos schakelbereik van 378 of 472%. Een efficiënt snaaraandrijving met de lichte Dyneema kunststof snaar. Ik stop ermee, anders koop ik er een.
Als ligfiets een topproduct voor een zeer effectieve full-body workout. Misschien wel dé ligfiets om je weerstand tegen Covid19 te verhogen.
Maar, in aandrijving minder efficiënt dan de k.........