31-Dec-2020, 08:26 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 31-Dec-2020, 08:33 PM door ErikvanD.)
Het is een 20 inch. Of het een 406 of 451 was weet ik niet... En naar de prijs heb ik niet gevraagd.
Mijn eigen Shockproof is trouwens ook een 451, ik vind dat één van de allermooiste ligfietsen qua lijn
Ach, ik heb een boel andere fietsen en handbikes naast mijn Mango en vind het fietsen daarop zeker zo leuk, misschien zelfs nog wel leuker... Lekker in weer en wind, je hebt meer het idee dat je "echt" fietst. Ik hou ook van (dagelijkse) afwisseling. Als is de Mango ook top hoor en misschien denk ik er weer heel anders over als ik daar weer in gereden heb...
Mijn eigen Shockproof is trouwens ook een 451, ik vind dat één van de allermooiste ligfietsen qua lijn
(31-Dec-2020, 03:06 PM)Jurrien schreef:(30-Dec-2020, 07:19 PM)ErikvanD schreef: Heb zelf ook een Shockproof (staal) en een velomobiel (die afgelopen jaar heeft stilgestaan wegens wegvallende woon-werk verkeer).
Grappig. Is het fietsen op de open ligfietsen leuker?
Ach, ik heb een boel andere fietsen en handbikes naast mijn Mango en vind het fietsen daarop zeker zo leuk, misschien zelfs nog wel leuker... Lekker in weer en wind, je hebt meer het idee dat je "echt" fietst. Ik hou ook van (dagelijkse) afwisseling. Als is de Mango ook top hoor en misschien denk ik er weer heel anders over als ik daar weer in gereden heb...