15-Jan-2021, 11:40 AM
(15-Jan-2021, 11:26 AM)PietV* schreef: Er is voor de sterkte van de epoxy gebruik gemaakt van twee soorten vezels. Dat wordt vaak gedaan voor veiligheid. Bij zware schade, waarbij de body scheurt, zijn openliggende carbonvezels zo scherp als een mes. Daarom wordt carbon gelamineerd met kevlar. Om je eigen body zoveel mogelijk heel te houden. Iets zwaarder, wel veiliger.
Dankjewel Piet, duidelijke uitleg.
@365Cycle: Ik bedoelde met mijn vraag aan Pflipp niet zozeer waarom hij naar de Hilgo gaat kijken, maar meer waarom hij niet niet bij velomobiel.nl gaat kijken. Of bij Intercitybike.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler