27-Jan-2021, 07:47 AM
Ai Ron,
Lastig zeg dat stipte vertrek uur van de veerboot... Vroeger nam ik veel de trein naar 't werk. Als je diende over te stappen op een andere trein, kon je bij vertraging vragen om de verbindingstrein te laten wachten op aankomst van jouw trein, zodat aansluiting verzekerd was. K weet niet of dit nu nog gebeuren kan...
Zou het veer niet op je wachten als je dit voorstelt?
Wat nog lastiger is: tegenwind bij 't naar huis rijden. Ik heb meestal de westenwind ook tegen huiswaarts en na shift van 12 u ga ik dikwijls het gevecht aan met de wind om te kijken wie er wint... Motiverend en zeker als er slagregen bij gemoeid is, dan trap ik al vloekende verder... Gelukkig waait het hier minder sterk dan bij jullie in Holland en jouw regenpak is ook nog es aerodynamisch
Op 30 km ww-afstand heb je vast mooie beelden/vergezichten onderweg.
Lastig zeg dat stipte vertrek uur van de veerboot... Vroeger nam ik veel de trein naar 't werk. Als je diende over te stappen op een andere trein, kon je bij vertraging vragen om de verbindingstrein te laten wachten op aankomst van jouw trein, zodat aansluiting verzekerd was. K weet niet of dit nu nog gebeuren kan...
Zou het veer niet op je wachten als je dit voorstelt?
Wat nog lastiger is: tegenwind bij 't naar huis rijden. Ik heb meestal de westenwind ook tegen huiswaarts en na shift van 12 u ga ik dikwijls het gevecht aan met de wind om te kijken wie er wint... Motiverend en zeker als er slagregen bij gemoeid is, dan trap ik al vloekende verder... Gelukkig waait het hier minder sterk dan bij jullie in Holland en jouw regenpak is ook nog es aerodynamisch
Op 30 km ww-afstand heb je vast mooie beelden/vergezichten onderweg.
wie alles geeft wat hij heeft,heeft op 't laatst niets meer.