|
Fiets in beslag nemen, mag dat zomaar?
|
Berichten: 7.128
Topics: 130
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 15405
12144 x bedankt in 5710 berichten
08-Feb-2021, 12:21 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-Feb-2021, 12:29 PM door 365cycle.)
(08-Feb-2021, 12:12 PM)elnuar schreef: Maar ik heb natuurlijk ervaring in het verre oosten van het land, daar gaan ontwikkelingen soms iets langzamer (en heel soms ook veel sneller, maar dat is weer een ander verhaal). Dank, die had ik al ff niet meer gehoord
|
| Berichten in dit topic |
RE: Fiets in beslag nemen, mag dat zomaar? - door 365cycle - 08-Feb-2021, 12:21 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|