Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Forum voegt enters toe
#14
(12-Feb-2021, 11:20 AM)Frutsel schreef: Webkit is afgeleid van KHTML, wat inderdaad uit de Linux wereld komt, te weten Konquerer, de browser van KDE.
Big Grin  Nerd!

(12-Feb-2021, 11:20 AM)Frutsel schreef: Ik weet het verschil tussen Chrome & Chromium, en het was inderdaad wat gechargeerd. Mijn probleem met de huidige browsers is dat er net als in de IE5-era een enorme monocultuur onstaan is, en mensen zich niet zozeer aan de standaard houden, maar aan 'wat rendert er op Chrome'.
Zie boven  Wink Heel veel mensen weten dat niet.

(12-Feb-2021, 11:20 AM)Frutsel schreef: Firefox heeft inderdaad een periode gehad dat hij wat traag was vergeleken met Chrome. Qua geheugengebruik heb ik nooit veel problemen gehad, maar ik had ook nooit meer dan een stuk of 10 tabs open.
Ja, wat geheugengebruik moet ik vooral niet klagen. Was me laatst aan het afvragen waarom m'n niet eens zo heel grote project zo traag geworden was. In mijn editor krijg ik "on the fly" meldingen als er fouten in m'n code zitten. In dit geval was "on the fly" dus "na 2 minuten" geworden.
Maar eens even in Taakbeheer kijken... de browser had met alle processen bij elkaar 15GB RAM in gebruik. Oeps  Confused
Misschien is webpagina's (en vooral ook YouTube-filmpjes) open laten staan niet de beste methode om ze later nog een keer te bekijken  Big Grin

(12-Feb-2021, 11:20 AM)Frutsel schreef: Ik heb nooit kunnen wennen aan Chrome en aanverwanten. Dat ligt niet alleen aan mijn voorkeur voor Firefox (Ik heb ook een hele tijd Opera gebruikt, voordat die ook overgingen op de engine van Chrome/Chromium), maar Chrome 'voelt' niet lekker.

Het zal wel zoiets zijn als Vi vs Emacs Big Grin
Wat browser betreft ben ik niet zo kieskeurig. Maar inderdaad - Vi  Big Grin
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Forum voegt enters toe - door Jurrien - 11-Feb-2021, 12:46 PM
RE: Forum voegt enters toe - door elnuar - 11-Feb-2021, 12:50 PM
RE: Forum voegt enters toe - door 365cycle - 11-Feb-2021, 02:35 PM
RE: Forum voegt enters toe - door Jurrien - 11-Feb-2021, 03:32 PM
RE: Forum voegt enters toe - door Frutsel - 11-Feb-2021, 04:56 PM
RE: Forum voegt enters toe - door 365cycle - 11-Feb-2021, 05:02 PM
RE: Forum voegt enters toe - door ZoefZoef - 11-Feb-2021, 07:13 PM
RE: Forum voegt enters toe - door Hoekie - 11-Feb-2021, 08:38 PM
RE: Forum voegt enters toe - door 365cycle - 11-Feb-2021, 10:18 PM
RE: Forum voegt enters toe - door Frutsel - 11-Feb-2021, 10:46 PM
RE: Forum voegt enters toe - door 365cycle - 11-Feb-2021, 11:05 PM
RE: Forum voegt enters toe - door Wim -de roetsende - 12-Feb-2021, 09:55 AM
RE: Forum voegt enters toe - door Frutsel - 12-Feb-2021, 11:20 AM
RE: Forum voegt enters toe - door 365cycle - 14-Feb-2021, 01:31 AM
RE: Forum voegt enters toe - door Wim -de roetsende - 14-Feb-2021, 11:25 AM
RE: Forum voegt enters toe - door elnuar - 14-Feb-2021, 02:56 PM
RE: Forum voegt enters toe - door 365cycle - 14-Feb-2021, 05:16 PM
RE: Forum voegt enters toe - door elnuar - 15-Feb-2021, 12:33 AM
RE: Forum voegt enters toe - door 365cycle - 15-Feb-2021, 12:45 AM
RE: Forum voegt enters toe - door elnuar - 15-Feb-2021, 02:00 AM
RE: Forum voegt enters toe - door Frutsel - 15-Feb-2021, 10:45 AM
RE: Forum voegt enters toe - door Frutsel - 14-Feb-2021, 09:30 PM
RE: Forum voegt enters toe - door 365cycle - 14-Feb-2021, 10:39 PM
RE: Forum voegt enters toe - door 365cycle - 15-Feb-2021, 02:03 AM
RE: Forum voegt enters toe - door ErikvanD - 15-Feb-2021, 07:31 AM
RE: Forum voegt enters toe - door 365cycle - 15-Feb-2021, 10:32 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
Ik kreeg vandaag van...Willeke_IGKT — 12:57 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesproken...datakneder — 12:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
.. het echt lekker w...datakneder — 12:29 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg be...EnriceV82 — 12:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Als je lang bent, zo...Lopopodium — 11:52 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraar...EnriceV82 — 11:03 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraard ...Lopopodium — 10:55 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Welkom op het forum!...Roepers — 09:42 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb hier in de sc...datakneder — 09:26 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Hoi beste ligfietser...EnriceV82 — 09:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM