15-Feb-2021, 07:31 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-Feb-2021, 07:34 AM door ErikvanD.)
Linux is helaas (nog) niet bespreekbaar bij mij op het werk. Ze willen er nog niet aan en we werken nog steeds met full Windows Server installaties voor onze SQL installaties. Ook Core is niet aan de orde. Voor wat data science projecten (deep learning, image recognition) wilden we bijvoorbeeld ook een Linux machine met een paar stevige GPU's maar dat ging toch echt te ver... Dat zal dus toch cloud worden als we daarmee verder gaan (hetgeen helemaal niet erg is overigens
"Ons soort mensen?
Heb er zelf weinig ervaring mee maar ik lees online dat SQL op Linux bij lezen ongeveer net zo snel is als op Windows maar dat bij schrijven Windows sneller is... heb je dat ook zo gezien?
(14-Feb-2021, 11:25 AM)Wim -de roetsende schreef: Nog leuker vind ik het dat er voor 'jullie soort mensen' nu ook een draadje is ;-)
"Ons soort mensen?
(15-Feb-2021, 02:03 AM)365cycle schreef: Verschil met een "basic setup" liep op tot zo'n 10%, afhankelijk van de situatie. Had vooral de indruk dat de disk performance beter was onder Linux.
Heb er zelf weinig ervaring mee maar ik lees online dat SQL op Linux bij lezen ongeveer net zo snel is als op Windows maar dat bij schrijven Windows sneller is... heb je dat ook zo gezien?