17-Feb-2021, 03:27 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-Feb-2021, 03:28 PM door 365cycle.)
Sorry Piet, maar je bent er weer echt een kletsverhaal van aan het maken. Ik was al benieuwd of je over de extreem hoge hartslag van Anders uit het eerste filmpje zou beginnen, maar nu is het dit
De UCI was hier klaarblijkelijk niet betrokken, anders waren Moens en Sijbrandij sowieso niet toegelaten. Dat de organisatie daarmee misschien een fout heeft gemaakt kan, maar zoals andere leden ook al opgemerkt hebben spreken we voorwaarden in het grootste deel van Europa vantevoren af, niet achteraf.
Daarnaast staat de UCI niet alleen bij ligfietsers bekend als een archaïsche organisatie die een kunstmatig spel in leven probeert te houden; de frustratie over nieuwe "veiligheidsregels" voor houding en positie op de wielrenfiets, maar geen enkele nieuwe eis aan wedstrijdetiquette of te rijden parcoursen, n.a.v. de heftige ongelukken van o.a. Fabio Jakobsen.
Het is een beetje de BP van de sportwereld: Ze blijven steken in oude technieken, en remmen daardoor innovatie.
De UCI was hier klaarblijkelijk niet betrokken, anders waren Moens en Sijbrandij sowieso niet toegelaten. Dat de organisatie daarmee misschien een fout heeft gemaakt kan, maar zoals andere leden ook al opgemerkt hebben spreken we voorwaarden in het grootste deel van Europa vantevoren af, niet achteraf.
Daarnaast staat de UCI niet alleen bij ligfietsers bekend als een archaïsche organisatie die een kunstmatig spel in leven probeert te houden; de frustratie over nieuwe "veiligheidsregels" voor houding en positie op de wielrenfiets, maar geen enkele nieuwe eis aan wedstrijdetiquette of te rijden parcoursen, n.a.v. de heftige ongelukken van o.a. Fabio Jakobsen.
Het is een beetje de BP van de sportwereld: Ze blijven steken in oude technieken, en remmen daardoor innovatie.