10-Mar-2021, 09:28 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-Mar-2021, 11:11 PM door Wim -de roetsende.)
Onderstaand bericht kreeg ik via Marktplaats van Gerard. De handelaar waar laatst in het draadje https://ligfietsers.nl/thread-1004-post-...l#pid14711 over gepraat werd.
Ik heb de 209 echter helemaal niet te koop staan.
Ben naarstig op zoek naar een Thys 209,
Hopelijk wil je de 209 verkopen, voor een schappelijk prijs.
Rond de 2200 euro is een schappelijke prijs.
Hoor graag van u.
Mvg Gerard
Ik heb het volgende bericht teruggestuurd:
Als iemand iets graag wil, dan mag diegene er ook wel iets meer dan een schappelijke prijs voor betalen. Zo werkt handel. Vraag en aanbod.
Ik ben echter helemaal niet van plan om mijn 209 te verkopen.
In het verleden ben ik ook al eens benaderd door hem om mijn roeifiets te verkopen.
Dat was via ligfiets.net.
Ik heb daarna een beetje 'onderzoek' gedaan en ik heb toen ontdekt dat hij in ieder geval onder 4 namen op ligfiets.net vermeld staat.
Hij gebruikt daarbij 2 verschillende mailadressen.
Iedereen mag uiteraard handelen in ligfietsen.
Ik heb vooral last van zijn leugens en zijn manier van handelen.
Vandaar dit bericht.
Ik heb de 209 echter helemaal niet te koop staan.
Ben naarstig op zoek naar een Thys 209,
Hopelijk wil je de 209 verkopen, voor een schappelijk prijs.
Rond de 2200 euro is een schappelijke prijs.
Hoor graag van u.
Mvg Gerard
Ik heb het volgende bericht teruggestuurd:
Als iemand iets graag wil, dan mag diegene er ook wel iets meer dan een schappelijke prijs voor betalen. Zo werkt handel. Vraag en aanbod.
Ik ben echter helemaal niet van plan om mijn 209 te verkopen.
In het verleden ben ik ook al eens benaderd door hem om mijn roeifiets te verkopen.
Dat was via ligfiets.net.
Ik heb daarna een beetje 'onderzoek' gedaan en ik heb toen ontdekt dat hij in ieder geval onder 4 namen op ligfiets.net vermeld staat.
Hij gebruikt daarbij 2 verschillende mailadressen.
Iedereen mag uiteraard handelen in ligfietsen.
Ik heb vooral last van zijn leugens en zijn manier van handelen.
Vandaar dit bericht.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler