16-Mar-2021, 07:51 PM
Na de speedcontacts heb ik er nu een setje nutrac's op liggen. Het was vandaag nogal winderig, dus ik kan er nog weinig over zeggen. Een andere optie zijn misschien nog de Panaracer Pasela's in 406 -1,5 die zijn ongeveer 37 mm breed. Ik heb op de midracer een 1,25 in 26 inch gehad, zonder antileklaag. Was een fijn bandje veel comfort, goede grip. Bij 5,5 bar optimaal, bij 6 bar ineens keihard. Op de velomobiel achter in 1,75 nooit een lekke band mee gehad in ongeveer 3-4000km, was de winterband. Echter wel duidelijk langzamer dan een wildrunner 1,4.
Deze winter is er niet de dagelijkse rit naar het werk, voor af en toe durf ik het risico te nemen met een conti gp achter.
De kojak heb ik op de lowracer gehad, was niet echt een fantastisch bandje. Ondanks de beperkte grip heb ik toch liever de speedcontacts.
Groeten, Jeroen
Deze winter is er niet de dagelijkse rit naar het werk, voor af en toe durf ik het risico te nemen met een conti gp achter.
De kojak heb ik op de lowracer gehad, was niet echt een fantastisch bandje. Ondanks de beperkte grip heb ik toch liever de speedcontacts.
Groeten, Jeroen