Ik wil graag een 650 ongeverfd protovork van toen ik de Optima cougar aan het ontwikkelen was, om laten lassen om het fiets compatibel te maken met 700c 28mm banden. (Tsja, toch spijt dat ik het Cougar dus naar amerikaans 650 mode bouwde en niet 700c + schijfrempunten ontwierp... maarja men was echt geobsedeerd toen met die zogenaamd zadelverlagingsvoordeel van 650)
Dus moet ik de onderste dempersteunbrug van zijn huidig as-kroon van 322mm naar ~355mm verplaatsen.
Ik kan prima de oude bus eruit zagen en opnieuw plaatsen op de gewenst kroonhoogte boven de as te behalen... De tekeningen en belastingen van de Alu delen komen prima goed uit. Ook de spitse toeloop van de achtervork armen maakt de lasafstand tussen voorkpoten en de hergepositioneerd brug weer optimaal als ik het oude laswerk doorzaag en het opschuif...
Maar de oude Optima Lasser die ik blindelings vertrouwde Erik, kan ik niet meer vinden. Weet iemand waar hij tegenwoordig uitspookt?
Of kan je me iemand aanraden met aardig wat fietsproductie laservaring? Alle alu = 7005.
Dus moet ik de onderste dempersteunbrug van zijn huidig as-kroon van 322mm naar ~355mm verplaatsen.
Ik kan prima de oude bus eruit zagen en opnieuw plaatsen op de gewenst kroonhoogte boven de as te behalen... De tekeningen en belastingen van de Alu delen komen prima goed uit. Ook de spitse toeloop van de achtervork armen maakt de lasafstand tussen voorkpoten en de hergepositioneerd brug weer optimaal als ik het oude laswerk doorzaag en het opschuif...
Maar de oude Optima Lasser die ik blindelings vertrouwde Erik, kan ik niet meer vinden. Weet iemand waar hij tegenwoordig uitspookt?
Of kan je me iemand aanraden met aardig wat fietsproductie laservaring? Alle alu = 7005.