Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Even Voorstellen: Bacchus - Hans
#2
Welkom Hans,

Ik wens je morgen veel plezier bij Maia. Ligfietsen kan een rustgevende beweging zijn. Maar dat zal aan je instelling liggen.
Over Rohloff het volgende. Het maakt je fiets wat zwaarder dan met derailleur en kost afhankelijk van het type derailleur z'n 650 euro meer.
Pinion is eveneens prijzig. Afhankelijk van het type P 1.18, P 1.12 of  P1.9. Pinion is zwaarder dan een versnellingsnaaf en afhankelijk van het type breder tussen de voeten. Het verhoogt de Q waarde tussen de pedalen. Q staat voor eendengang of wijdbeens fietsen. Bovendien wordt de Pinion voorop de ligfiets gemonteerd en dat gewicht vóór het balhoofd verhoogt het slingereffect.

Succes morgen,

Piet.
Antwoord }
Bedankt door: Bacchus


Berichten in dit topic
Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 16-Apr-2021, 10:19 AM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door PietV* - 16-Apr-2021, 10:39 AM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Frutsel - 16-Apr-2021, 12:02 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door ErikvanD - 16-Apr-2021, 12:07 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door gideon - 16-Apr-2021, 12:22 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 16-Apr-2021, 01:17 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bastiaan - 16-Apr-2021, 08:38 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door GertBr - 17-Apr-2021, 11:07 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 19-Apr-2021, 11:21 AM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Willeke_IGKT - 19-Apr-2021, 05:28 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door ErikvanD - 19-Apr-2021, 08:55 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 17-Jun-2021, 02:45 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 17-Jun-2021, 06:12 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 30-Aug-2021, 02:49 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 30-Aug-2021, 07:14 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Lopopodium - 30-Aug-2021, 08:19 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 30-Aug-2021, 09:06 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Jurrien - 31-Aug-2021, 08:48 AM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door PietV* - 31-Aug-2021, 09:57 AM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Fietsbennie - 31-Aug-2021, 03:09 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 01-Sep-2021, 10:51 AM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door gideon - 01-Sep-2021, 11:08 AM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door PietV* - 01-Sep-2021, 06:48 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 02-Sep-2021, 08:36 AM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door WallyM - 06-Sep-2021, 09:23 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door PietV* - 02-Sep-2021, 10:49 AM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Jeroen S - 02-Sep-2021, 06:39 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 06-Sep-2021, 10:54 AM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Victor - 06-Sep-2021, 02:08 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 06-Sep-2021, 07:43 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM