Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
los gaande ketting sluiting
#6
(25-Apr-2021, 10:47 AM)Jeroen S schreef: Het kan zijn dat ie niet goed vast zat. Ik heb zo'n speciaal tangetje gekocht om die dingen los en vast te maken. Het kan zijn dat de buitenkant wel goed inklikte, maar de binnenkant niet.

Vroegah toen ik het nog met een kettingponsje deed ging het wel eens mis, met zo'n sluitschakeltje eigenlijk nooit.

Ben ik overigens de enige die die dingen zo verschrikkelijk duur vindt?

Groeten, Jeroen
kan natuurlijk maar dan is ie wel erg lang blijven zitten. zat er al twee jaar denk ik.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
los gaande ketting sluiting - door Jozef de Roos - 25-Apr-2021, 09:18 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Willeke_IGKT - 25-Apr-2021, 09:23 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Jozef de Roos - 25-Apr-2021, 09:29 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Jeroen S - 25-Apr-2021, 10:47 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2021, 10:50 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Jozef de Roos - 25-Apr-2021, 11:00 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Coen__ - 25-Apr-2021, 07:58 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Lopopodium - 25-Apr-2021, 12:04 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2021, 12:09 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door de Boer - 25-Apr-2021, 01:59 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2021, 02:08 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door PietV* - 25-Apr-2021, 02:33 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door gideon - 25-Apr-2021, 02:41 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2021, 02:50 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Arjen Hoogcarspel - 25-Apr-2021, 02:55 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door ZoefZoef - 25-Apr-2021, 03:40 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Arjen Hoogcarspel - 25-Apr-2021, 08:27 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2021, 08:31 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Arjen Hoogcarspel - 25-Apr-2021, 08:44 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door ErikvanD - 25-Apr-2021, 09:08 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2021, 09:23 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Arjen Hoogcarspel - 25-Apr-2021, 10:00 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Coen__ - 25-Apr-2021, 10:53 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Wim -de roetsende - 26-Apr-2021, 06:03 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Arjen Hoogcarspel - 26-Apr-2021, 06:04 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Jozef de Roos - 26-Apr-2021, 10:04 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Jeroen S - 26-Apr-2021, 08:28 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Coen__ - 26-Apr-2021, 11:36 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Martin van Mourik - 27-Apr-2021, 01:33 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben héél blij omd...SnoekL#35 — 04:40 PM
Optimalisatie van een WAW.
De reden waarom de W...Gideonaut — 04:34 PM
Spammers
Ik merk het wel, als...Bob Hagendijk — 03:53 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevred...Status Quooh — 02:59 PM
Spammers
In theorie zou dat k...Hardloper — 01:55 PM
Spammers
Wordt het forum trag...Wim -de roetsende — 01:48 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Het enige dat ik kan...Wim -de roetsende — 01:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het gaat inde...Wim -de roetsende — 01:09 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mogelijk bedoel je e...TrapGast — 01:08 PM
Optimalisatie van een WAW.
Iemand zijn of haar ...Bob Hagendijk — 12:10 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volg...Wim -de roetsende — 11:54 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier ging het goed t...Hardloper — 09:21 AM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Dank voor de tips! N...Jeffrey Leeflang — 08:08 AM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevreden...Willeke_IGKT — 07:41 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM