Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
los gaande ketting sluiting
#14
In mijn ogen is de enige juiste om te gebruiken die van connex. Die is compatibel met alle merken kettingen, zonder gereedschap te monteren en te demonteren, na demonteren herbruikbaar en bij mij zijn ze in de 20000km sinds ik ze ben gaan gebruiken nog nooit los gegaan. Die 20000 km was met een speed-pedelec, dus ook nog eens een hoge belasting.
Ze zijn wat duurder, maar dat verdien je met de herbruikbaarheid makkelijk terug.
Het enige waar je goed op moet letten is hoe je hem monteert, want dat kan je verkeerd om doen en dan slaat je ketting over.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
los gaande ketting sluiting - door Jozef de Roos - 25-Apr-2021, 09:18 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Willeke_IGKT - 25-Apr-2021, 09:23 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Jozef de Roos - 25-Apr-2021, 09:29 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Jeroen S - 25-Apr-2021, 10:47 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2021, 10:50 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Jozef de Roos - 25-Apr-2021, 11:00 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Coen__ - 25-Apr-2021, 07:58 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Lopopodium - 25-Apr-2021, 12:04 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2021, 12:09 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door de Boer - 25-Apr-2021, 01:59 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2021, 02:08 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door PietV* - 25-Apr-2021, 02:33 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door gideon - 25-Apr-2021, 02:41 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2021, 02:50 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Arjen Hoogcarspel - 25-Apr-2021, 02:55 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door ZoefZoef - 25-Apr-2021, 03:40 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Arjen Hoogcarspel - 25-Apr-2021, 08:27 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2021, 08:31 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Arjen Hoogcarspel - 25-Apr-2021, 08:44 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door ErikvanD - 25-Apr-2021, 09:08 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2021, 09:23 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Arjen Hoogcarspel - 25-Apr-2021, 10:00 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Coen__ - 25-Apr-2021, 10:53 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Wim -de roetsende - 26-Apr-2021, 06:03 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Arjen Hoogcarspel - 26-Apr-2021, 06:04 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Jozef de Roos - 26-Apr-2021, 10:04 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Jeroen S - 26-Apr-2021, 08:28 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Coen__ - 26-Apr-2021, 11:36 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Martin van Mourik - 27-Apr-2021, 01:33 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben héél blij omd...SnoekL#35 — 04:40 PM
Optimalisatie van een WAW.
De reden waarom de W...Gideonaut — 04:34 PM
Spammers
Ik merk het wel, als...Bob Hagendijk — 03:53 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevred...Status Quooh — 02:59 PM
Spammers
In theorie zou dat k...Hardloper — 01:55 PM
Spammers
Wordt het forum trag...Wim -de roetsende — 01:48 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Het enige dat ik kan...Wim -de roetsende — 01:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het gaat inde...Wim -de roetsende — 01:09 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mogelijk bedoel je e...TrapGast — 01:08 PM
Optimalisatie van een WAW.
Iemand zijn of haar ...Bob Hagendijk — 12:10 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volg...Wim -de roetsende — 11:54 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier ging het goed t...Hardloper — 09:21 AM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Dank voor de tips! N...Jeffrey Leeflang — 08:08 AM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevreden...Willeke_IGKT — 07:41 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM