Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
los gaande ketting sluiting
#27
Een goedkope ketting is 15 euro voor 114 schakeltjes. Voor dat ene sluitschakeltje betaal je dan 3 euro, vind ik een beetje buiten verhouding. Maar altijd nog beter dan per ongeluk een Shimano ketting ponsen. Meestal ging het ponsen bij mij goed, maar niet altijd. Met zo'n sluitschakeltje heb ik nog nooit een probleem gehad.

Het tangetje wat ik heb is een heel simpel dingetje, ook van Ali. Het helpt om ook een vastzittend en versmeerd schakeltje los te krijgen, als je in de kou met een los geschoten kettingbuisje aan het vechten bent. Als je de kabouter handvatjes ieder met 1 hand pakt, nou met 2 vingers per handvat, kun je ook met het open bewegen de boel vast drukken. De binnen en buitenkant van het tangetje heeft een golfje wat mooi past bij het bolletje van een kettingschakeltje.

Groeten, Jeroen
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
los gaande ketting sluiting - door Jozef de Roos - 25-Apr-2021, 09:18 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Willeke_IGKT - 25-Apr-2021, 09:23 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Jozef de Roos - 25-Apr-2021, 09:29 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Jeroen S - 25-Apr-2021, 10:47 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2021, 10:50 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Jozef de Roos - 25-Apr-2021, 11:00 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Coen__ - 25-Apr-2021, 07:58 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Lopopodium - 25-Apr-2021, 12:04 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2021, 12:09 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door de Boer - 25-Apr-2021, 01:59 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2021, 02:08 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door PietV* - 25-Apr-2021, 02:33 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door gideon - 25-Apr-2021, 02:41 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2021, 02:50 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Arjen Hoogcarspel - 25-Apr-2021, 02:55 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door ZoefZoef - 25-Apr-2021, 03:40 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Arjen Hoogcarspel - 25-Apr-2021, 08:27 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2021, 08:31 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Arjen Hoogcarspel - 25-Apr-2021, 08:44 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door ErikvanD - 25-Apr-2021, 09:08 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2021, 09:23 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Arjen Hoogcarspel - 25-Apr-2021, 10:00 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Coen__ - 25-Apr-2021, 10:53 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Wim -de roetsende - 26-Apr-2021, 06:03 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Arjen Hoogcarspel - 26-Apr-2021, 06:04 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Jozef de Roos - 26-Apr-2021, 10:04 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Jeroen S - 26-Apr-2021, 08:28 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Coen__ - 26-Apr-2021, 11:36 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Martin van Mourik - 27-Apr-2021, 01:33 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben héél blij omd...SnoekL#35 — 04:40 PM
Optimalisatie van een WAW.
De reden waarom de W...Gideonaut — 04:34 PM
Spammers
Ik merk het wel, als...Bob Hagendijk — 03:53 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevred...Status Quooh — 02:59 PM
Spammers
In theorie zou dat k...Hardloper — 01:55 PM
Spammers
Wordt het forum trag...Wim -de roetsende — 01:48 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Het enige dat ik kan...Wim -de roetsende — 01:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het gaat inde...Wim -de roetsende — 01:09 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mogelijk bedoel je e...TrapGast — 01:08 PM
Optimalisatie van een WAW.
Iemand zijn of haar ...Bob Hagendijk — 12:10 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volg...Wim -de roetsende — 11:54 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier ging het goed t...Hardloper — 09:21 AM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Dank voor de tips! N...Jeffrey Leeflang — 08:08 AM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevreden...Willeke_IGKT — 07:41 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM