26-Apr-2021, 09:40 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-Apr-2021, 09:47 PM door ErikvanD.)
Ik heb de VeeTire speedster in 451 op de Shockproof en de voorloper daarvan op de Performer en in 406 op de Kettwiesel. Bevallen erg goed. Op de Mango en mijn single speed rij ik Maxxis DTH en op de trike Schwalbe Shredda. Allemaal BMX banden dus! Ook in 451 De nodige keuze (heb 4 fietsen met 451...)
@Niels: mijn F-Lites waren doorgesleten aan de binnenkant, niet de buitenkant! Vanwege de extreem krappe passing bij de Mango. Rechtdoor als de brandweer maar als je ook af en toe bochten neemt dus in no time helemaal op. Voor de foto had ik het wiel even omgedraaid. Ik ben wel van vouwbanden, op al mijn fietsen. De F-Lites zijn ook echt wel extreem dun!
@Niels: mijn F-Lites waren doorgesleten aan de binnenkant, niet de buitenkant! Vanwege de extreem krappe passing bij de Mango. Rechtdoor als de brandweer maar als je ook af en toe bochten neemt dus in no time helemaal op. Voor de foto had ik het wiel even omgedraaid. Ik ben wel van vouwbanden, op al mijn fietsen. De F-Lites zijn ook echt wel extreem dun!