Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
los gaande ketting sluiting
#28
Nu ik er aan denk... heb wel op de stadsfiets (naafversnellingen) een keer gehad dat de helft van de sluitschakel verdwenen was. Na een paar weken begon ik me te ergeren aan het geluid. Kettingskast eraf gehaald... en voila; halve sluitschakel bleek vertrokken te zijn.

Maar dat was een of ander merkloos ding ofzo.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
los gaande ketting sluiting - door Jozef de Roos - 25-Apr-2021, 09:18 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Willeke_IGKT - 25-Apr-2021, 09:23 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Jozef de Roos - 25-Apr-2021, 09:29 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Jeroen S - 25-Apr-2021, 10:47 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2021, 10:50 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Jozef de Roos - 25-Apr-2021, 11:00 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Coen__ - 25-Apr-2021, 07:58 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Lopopodium - 25-Apr-2021, 12:04 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2021, 12:09 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door de Boer - 25-Apr-2021, 01:59 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2021, 02:08 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door PietV* - 25-Apr-2021, 02:33 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door gideon - 25-Apr-2021, 02:41 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2021, 02:50 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Arjen Hoogcarspel - 25-Apr-2021, 02:55 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door ZoefZoef - 25-Apr-2021, 03:40 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Arjen Hoogcarspel - 25-Apr-2021, 08:27 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2021, 08:31 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Arjen Hoogcarspel - 25-Apr-2021, 08:44 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door ErikvanD - 25-Apr-2021, 09:08 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2021, 09:23 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Arjen Hoogcarspel - 25-Apr-2021, 10:00 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Coen__ - 25-Apr-2021, 10:53 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Wim -de roetsende - 26-Apr-2021, 06:03 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Arjen Hoogcarspel - 26-Apr-2021, 06:04 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Jozef de Roos - 26-Apr-2021, 10:04 AM
RE: los gaande ketting sluiting - door Jeroen S - 26-Apr-2021, 08:28 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Coen__ - 26-Apr-2021, 11:36 PM
RE: los gaande ketting sluiting - door Martin van Mourik - 27-Apr-2021, 01:33 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben héél blij omd...SnoekL#35 — 04:40 PM
Optimalisatie van een WAW.
De reden waarom de W...Gideonaut — 04:34 PM
Spammers
Ik merk het wel, als...Bob Hagendijk — 03:53 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevred...Status Quooh — 02:59 PM
Spammers
In theorie zou dat k...Hardloper — 01:55 PM
Spammers
Wordt het forum trag...Wim -de roetsende — 01:48 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Het enige dat ik kan...Wim -de roetsende — 01:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het gaat inde...Wim -de roetsende — 01:09 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mogelijk bedoel je e...TrapGast — 01:08 PM
Optimalisatie van een WAW.
Iemand zijn of haar ...Bob Hagendijk — 12:10 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volg...Wim -de roetsende — 11:54 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier ging het goed t...Hardloper — 09:21 AM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Dank voor de tips! N...Jeffrey Leeflang — 08:08 AM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevreden...Willeke_IGKT — 07:41 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM