10-Jul-2017, 07:14 PM
Dat begin ik ook steeds meer te denken. Het achterframe bestaat uit drie delen die aan elkaar zijn gelast. En dat is niet recht gedaan denk ik. Het ziet er niet uit alsof het frame een opdonder heeft gehad.
Sowieso is de nauwkeurigheid van het frame niet zo best. Zo wijkt de hart op hart afstand van het achtervork draaipunt en het midden van de achteras ook een paar mm af tussen beide kanten. De patten zijn dus niet op één lijn waardoor het wiel er scheef in staat. Doordat de as sleuf 10mm is en de werkelijke diameter van de as ergens rond de 9 mm is, kun je het wiel er gelukkig wel recht in zetten.
Eerlijk gezegd valt de kwaliteit me een beetje tegen voor een Tempelman Flevo-racer... Toen ik hem kocht was ik ook net gaan kijken naar een eigenbouw Flevo-racer en een van de redenen dat voor deze ben gegaan was dat het een "originele" was en het laswerk er netter uit zag..
Sowieso is de nauwkeurigheid van het frame niet zo best. Zo wijkt de hart op hart afstand van het achtervork draaipunt en het midden van de achteras ook een paar mm af tussen beide kanten. De patten zijn dus niet op één lijn waardoor het wiel er scheef in staat. Doordat de as sleuf 10mm is en de werkelijke diameter van de as ergens rond de 9 mm is, kun je het wiel er gelukkig wel recht in zetten.
Eerlijk gezegd valt de kwaliteit me een beetje tegen voor een Tempelman Flevo-racer... Toen ik hem kocht was ik ook net gaan kijken naar een eigenbouw Flevo-racer en een van de redenen dat voor deze ben gegaan was dat het een "originele" was en het laswerk er netter uit zag..