11-Jul-2017, 12:30 PM
(11-Jul-2017, 12:45 AM)Hans58 schreef: Stond deze niet in Heemskerk te koop? Onzekere eigenaar? Heb er ook verlekkerd naar gekeken, maar het werd me toch te veel dubbelop naast een Optima Stinger. Wel jammer, ik ken de buurt goed, had hem zo opgehaald. Stond dezelfde fiets niet eerst in Medemblik (geloof ik) te koop?
En idd heeft de eigenaar van de paarse Taifun geen last van het poetsvirus. Zijn prijs is ook te hoog.
Heemskerk? Zou kunnen, ik weet het eigenlijk al niet meer. Plaatsje ten nw van Amsterdam.
Hoezo denk jij dat de verkoper 'onzeker' was?
Te veel naast een Stinger? Bij mij staat de Taifun naast een Seiran, een Roeifiets en een QuestXS en dat vinden de Tai en ik helemaal niet te veel
Ik ben blij dat jij de fiets niet hebt opgehaald. Ik ben er namelijk heel blij mee. Ik fiets er nu eigenlijk alle korte stukjes mee en zelfs de laatste LOL-toertocht van 85km.
Gewoon geduld hebben als je iets zoekt, maar wel consequent Marktplaats en ligfiets.net bekijken.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler