Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sneller en verder..?!
#8
Een lowracer is wat nerveuzer dan een wat hoger model, waardoor je zeker in het begin wat minder ' los' zit. Dat komt je snelheid niet ten goede.
Ondanks dat je dezelfde spieren gebruikt is het ook even wennen door de andere houding.
Daarnaast is de Zephyr naar wat ik weet een relatief zwaar apparaat, zeker vergeleken met moderne racefietsen geldt dat voor zo'n beetje alle ligfietsen overigens.

Ik rij zelf op een Optima Baron (onder andere... Voordat je het weet heb je meer ligfietsen dan ruimte Big Grin ) en het duurde toch wel ruim honderd kilometer voordat ik mijn draai had gevonden.

Kortom: Gewoon rustig blijven fietsen, dan komt de rest vanzelf.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
sneller en verder..?! - door mendicus - 30-May-2021, 05:16 PM
RE: sneller en verder..?! - door Lopopodium - 30-May-2021, 05:31 PM
RE: sneller en verder..?! - door Coen__ - 30-May-2021, 05:32 PM
RE: sneller en verder..?! - door _Jack_ - 30-May-2021, 05:48 PM
RE: sneller en verder..?! - door Wim -de roetsende - 30-May-2021, 06:44 PM
RE: sneller en verder..?! - door ZoefZoef - 30-May-2021, 09:08 PM
RE: sneller en verder..?! - door Wim -de roetsende - 30-May-2021, 09:21 PM
RE: sneller en verder..?! - door ZoefZoef - 30-May-2021, 09:35 PM
RE: sneller en verder..?! - door Frutsel - 30-May-2021, 09:30 PM
RE: sneller en verder..?! - door mendicus - 30-May-2021, 09:46 PM
RE: sneller en verder..?! - door Coyore - 31-May-2021, 08:38 PM
RE: sneller en verder..?! - door Wim -de roetsende - 30-May-2021, 10:17 PM
RE: sneller en verder..?! - door Coen__ - 30-May-2021, 11:25 PM
RE: sneller en verder..?! - door gideon - 31-May-2021, 06:46 AM
RE: sneller en verder..?! - door mendicus - 31-May-2021, 01:30 PM
RE: sneller en verder..?! - door Arjen Hoogcarspel - 31-May-2021, 08:45 PM
RE: sneller en verder..?! - door Fietsbennie - 31-May-2021, 06:56 AM
RE: sneller en verder..?! - door Roef Veerman - 31-May-2021, 07:33 AM
RE: sneller en verder..?! - door gideon - 31-May-2021, 03:01 PM
RE: sneller en verder..?! - door mendicus - 02-Jun-2021, 05:07 PM
RE: sneller en verder..?! - door PietV* - 02-Jun-2021, 06:05 PM
RE: sneller en verder..?! - door Jeroen S - 02-Jun-2021, 09:22 PM
RE: sneller en verder..?! - door mendicus - 08-Jun-2021, 05:54 PM
RE: sneller en verder..?! - door Zwaluw - 15-Jun-2021, 02:25 AM
RE: sneller en verder..?! - door Marnix - 15-Jun-2021, 09:23 AM
RE: sneller en verder..?! - door PietV* - 15-Jun-2021, 09:27 AM
RE: sneller en verder..?! - door Zwaluw - 16-Jun-2021, 10:48 PM
RE: sneller en verder..?! - door PietV* - 16-Jun-2021, 11:09 PM
RE: sneller en verder..?! - door mendicus - 17-Jun-2021, 12:30 PM
RE: sneller en verder..?! - door PietV* - 17-Jun-2021, 01:59 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM