Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sneller en verder..?!
#15
Hey Meindert,

Welkom op het forum. Ik ben zelf ook een fan van lange tochten fietsen. En ik ken ook iemand die ww rijdt elke dag 50 km enkele reis. Wie weet treffen we elkaar nog eens. Ik kom uit Nijmegen.

Groeten Roef

(die nu even een rustdag heeft na een weekendje van 550 km fietsen)
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
sneller en verder..?! - door mendicus - 30-May-2021, 05:16 PM
RE: sneller en verder..?! - door Lopopodium - 30-May-2021, 05:31 PM
RE: sneller en verder..?! - door Coen__ - 30-May-2021, 05:32 PM
RE: sneller en verder..?! - door _Jack_ - 30-May-2021, 05:48 PM
RE: sneller en verder..?! - door Wim -de roetsende - 30-May-2021, 06:44 PM
RE: sneller en verder..?! - door ZoefZoef - 30-May-2021, 09:08 PM
RE: sneller en verder..?! - door Wim -de roetsende - 30-May-2021, 09:21 PM
RE: sneller en verder..?! - door ZoefZoef - 30-May-2021, 09:35 PM
RE: sneller en verder..?! - door Frutsel - 30-May-2021, 09:30 PM
RE: sneller en verder..?! - door mendicus - 30-May-2021, 09:46 PM
RE: sneller en verder..?! - door Coyore - 31-May-2021, 08:38 PM
RE: sneller en verder..?! - door Wim -de roetsende - 30-May-2021, 10:17 PM
RE: sneller en verder..?! - door Coen__ - 30-May-2021, 11:25 PM
RE: sneller en verder..?! - door gideon - 31-May-2021, 06:46 AM
RE: sneller en verder..?! - door mendicus - 31-May-2021, 01:30 PM
RE: sneller en verder..?! - door Arjen Hoogcarspel - 31-May-2021, 08:45 PM
RE: sneller en verder..?! - door Fietsbennie - 31-May-2021, 06:56 AM
RE: sneller en verder..?! - door Roef Veerman - 31-May-2021, 07:33 AM
RE: sneller en verder..?! - door gideon - 31-May-2021, 03:01 PM
RE: sneller en verder..?! - door mendicus - 02-Jun-2021, 05:07 PM
RE: sneller en verder..?! - door PietV* - 02-Jun-2021, 06:05 PM
RE: sneller en verder..?! - door Jeroen S - 02-Jun-2021, 09:22 PM
RE: sneller en verder..?! - door mendicus - 08-Jun-2021, 05:54 PM
RE: sneller en verder..?! - door Zwaluw - 15-Jun-2021, 02:25 AM
RE: sneller en verder..?! - door Marnix - 15-Jun-2021, 09:23 AM
RE: sneller en verder..?! - door PietV* - 15-Jun-2021, 09:27 AM
RE: sneller en verder..?! - door Zwaluw - 16-Jun-2021, 10:48 PM
RE: sneller en verder..?! - door PietV* - 16-Jun-2021, 11:09 PM
RE: sneller en verder..?! - door mendicus - 17-Jun-2021, 12:30 PM
RE: sneller en verder..?! - door PietV* - 17-Jun-2021, 01:59 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM