Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sneller en verder..?!
#17
Een mooie Zephyr heb je.
Een beschermrand is ook aan te raden (bij een botsing met een persoon) Ik heb overigens twee voorbladen, een voorderailleur en kettingbladbeschermrand.

In het begin viel de snelheid mij ook tegen, ik ben 12 jaar geleden begonnen met een Challenge Mistral, maar binnen enkele maanden haalde ik 50km/u met die fiets (niet lang natuurlijk, maar lang genoeg om wielrenners af te schudden?)
Met mijn Raptobike low racer rij ik een kruissnelheid van 32, en met mijn M5 M-racer net iets meer.

(Mijn conditie is goed, geen overgewicht en bj ‘65)
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
sneller en verder..?! - door mendicus - 30-May-2021, 05:16 PM
RE: sneller en verder..?! - door Lopopodium - 30-May-2021, 05:31 PM
RE: sneller en verder..?! - door Coen__ - 30-May-2021, 05:32 PM
RE: sneller en verder..?! - door _Jack_ - 30-May-2021, 05:48 PM
RE: sneller en verder..?! - door Wim -de roetsende - 30-May-2021, 06:44 PM
RE: sneller en verder..?! - door ZoefZoef - 30-May-2021, 09:08 PM
RE: sneller en verder..?! - door Wim -de roetsende - 30-May-2021, 09:21 PM
RE: sneller en verder..?! - door ZoefZoef - 30-May-2021, 09:35 PM
RE: sneller en verder..?! - door Frutsel - 30-May-2021, 09:30 PM
RE: sneller en verder..?! - door mendicus - 30-May-2021, 09:46 PM
RE: sneller en verder..?! - door Coyore - 31-May-2021, 08:38 PM
RE: sneller en verder..?! - door Wim -de roetsende - 30-May-2021, 10:17 PM
RE: sneller en verder..?! - door Coen__ - 30-May-2021, 11:25 PM
RE: sneller en verder..?! - door gideon - 31-May-2021, 06:46 AM
RE: sneller en verder..?! - door mendicus - 31-May-2021, 01:30 PM
RE: sneller en verder..?! - door Arjen Hoogcarspel - 31-May-2021, 08:45 PM
RE: sneller en verder..?! - door Fietsbennie - 31-May-2021, 06:56 AM
RE: sneller en verder..?! - door Roef Veerman - 31-May-2021, 07:33 AM
RE: sneller en verder..?! - door gideon - 31-May-2021, 03:01 PM
RE: sneller en verder..?! - door mendicus - 02-Jun-2021, 05:07 PM
RE: sneller en verder..?! - door PietV* - 02-Jun-2021, 06:05 PM
RE: sneller en verder..?! - door Jeroen S - 02-Jun-2021, 09:22 PM
RE: sneller en verder..?! - door mendicus - 08-Jun-2021, 05:54 PM
RE: sneller en verder..?! - door Zwaluw - 15-Jun-2021, 02:25 AM
RE: sneller en verder..?! - door Marnix - 15-Jun-2021, 09:23 AM
RE: sneller en verder..?! - door PietV* - 15-Jun-2021, 09:27 AM
RE: sneller en verder..?! - door Zwaluw - 16-Jun-2021, 10:48 PM
RE: sneller en verder..?! - door PietV* - 16-Jun-2021, 11:09 PM
RE: sneller en verder..?! - door mendicus - 17-Jun-2021, 12:30 PM
RE: sneller en verder..?! - door PietV* - 17-Jun-2021, 01:59 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM