Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoeveel vrouwen op de ligfiets?
#17
(05-Jun-2021, 04:35 PM)Sarangel Gevel schreef: Erm Ik krijg mijn eerste trike hopelijk  volgende week...Ik ben een vrouw van 58  dus..( I'm not sure of all of what your message is about,sorry).

Sarangel, ik weet dat er meer vrouwen op een ligfiets rijden maar ik zie er erg weinig van. 
Er is mij verteld dat ongeveer een op de tien ligfietsers een vrouw is. Ik heb hier gevraagd om zich te melden zodat we iets meer kunnen zien hoeveel vrouwen ligfietsen.

Sarangel, I know more women ride a recumbent bike but I do not see much of it.
I have been told that about one in ten recumbent riders is a woman. I have asked here to mention the fact so we can see a bit better how many women cycle on a recumbent.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct -  Whike  -  Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, 
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Willeke_IGKT - 31-Jan-2021, 10:45 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Lopopodium - 31-Jan-2021, 10:55 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Atrike - 01-Feb-2021, 10:26 AM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Hoekie - 01-Feb-2021, 12:09 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Frutsel - 01-Feb-2021, 01:27 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Roepers - 01-Feb-2021, 01:39 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Willeke_IGKT - 01-Feb-2021, 01:46 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door GertBr - 01-Feb-2021, 01:47 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Willeke_IGKT - 01-Feb-2021, 02:18 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Willeke_IGKT - 01-Feb-2021, 03:58 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door elnuar - 01-Feb-2021, 05:02 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Willeke_IGKT - 19-Mar-2021, 06:50 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door 365cycle - 19-Mar-2021, 10:26 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door blokdoorn - 06-Jun-2021, 09:05 AM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Willeke_IGKT - 06-Jun-2021, 09:41 AM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Frutsel - 06-Jun-2021, 10:58 AM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Coen__ - 06-Jun-2021, 03:53 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door reinout - 07-Jun-2021, 01:57 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Lig-hen - 22-Aug-2021, 06:58 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door 365cycle - 06-Oct-2021, 02:29 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door 365cycle - 17-Oct-2021, 11:47 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Lopopodium - 06-Oct-2021, 02:56 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door 365cycle - 06-Oct-2021, 04:42 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Lopopodium - 06-Oct-2021, 07:11 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Hoekie - 18-Oct-2021, 10:53 AM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Bart Verbeek - 18-Oct-2021, 03:14 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door 365cycle - 31-Oct-2021, 10:02 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door 365cycle - 17-Jan-2022, 12:18 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Bart Verbeek - 17-Jan-2022, 02:49 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Lig-hen - 18-Jan-2022, 07:36 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door pietandringa - 17-Jan-2022, 02:38 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Willeke_IGKT - 17-Jan-2022, 06:52 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Ik ben de laatste ti...datakneder — 03:13 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaa...Boyd Maduro — 02:49 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Prachtige fiets. Hee...Roepers — 02:11 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Gefeliciteerd, veel ...Willeke_IGKT — 01:43 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb een NOS fiets...GHOOGEN — 01:08 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Bij Rustbusters in V...GHOOGEN — 12:52 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
Een container frames...ZoefZoef — 11:23 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gisteren was het in ...Wim -de roetsende — 11:23 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
En als je dat gaat d...Arend-Jan — 10:45 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Met gas lassen is be...melle z — 10:40 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Ik wil gewoon staal/...Jeroen S — 10:18 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Maar advies blijft, ...melle z — 10:16 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Mijn vader heeft...Hardloper — 09:54 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de f...Wim -de roetsende — 09:27 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Mijn vader heeft e...Wim -de roetsende — 09:24 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Welk materiaal wil j...Hardloper — 09:07 AM
Banden, banden en nog eens banden
4000 vind ik nog...TimSch — 08:43 AM