Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lig-hen stelt zich voor
#1
Beste mensen van de forum-familie,

Op zoek naar info over fietsendragers kwam ik op deze website terecht. Wat een feestje is dit forum, fantastisch. Ik word zo blij van alle enthousiaste verhalen die ik hier lees, de goeie onderlinge sfeer, de behulpzaamheid, de humor. Daarom, én omdat ik een overtuigde lig-hen ben, haak ik graag aan.
Mijn tijd als "leghen" ligt al een tijdje achter mij, toch zal ik proberen om een klein voorstel-eitje in elkaar te flansen.

Ooit heb ik mijn eerste ligfiets gekocht, een marktplaats aankoop, ik ben vergeten in welk jaar, en welk merk dat was. Maar de ervaring was héérlijk, eindelijk pijnvrij fietsen, en meer kilometers maken.
Een aantal jaren later (2012) heb ik op een ligfiets-opstapdag op meerdere modellen gereden. Van de Nasca Fuego die ik daarna heb gekocht, heb ik geen moment spijt gehad.

Ik probeer om de dag een "sportrondje" te doen. O.a. een rood hoofd en natte rug zijn het standaard resultaat. Dat klinkt stoer, maar de snelheid en het aantal kilometers zijn erg afhankelijk van de omstandigheden en gezondheid.

Op technisch gebied heb ik jullie niet veel te bieden. Als ik het met girl-power (lees: draad en plakband?) niet redt, moet ik de sterke arm van een fietsenmaker inschakelen.
Ik wil op t forum graag wat rondscharrelen, een gezellig riedeltje kakelen, af en toe een graantje meepikken, en hopelijk soms een eitje achterlaten.

Groetjes,  Lig-hen ?
Antwoord }
Bedankt door: Cygnus


Berichten in dit topic
Lig-hen stelt zich voor - door Lig-hen - 21-Aug-2021, 07:44 PM
RE: Lig-hen stelt zich voor - door Willeke_IGKT - 21-Aug-2021, 08:07 PM
RE: Lig-hen stelt zich voor - door Fietsbennie - 21-Aug-2021, 08:38 PM
RE: Lig-hen stelt zich voor - door Lig-hen - 22-Aug-2021, 08:18 AM
RE: Lig-hen stelt zich voor - door Fietsbennie - 22-Aug-2021, 07:37 PM
RE: Lig-hen stelt zich voor - door Wim -de roetsende - 22-Aug-2021, 01:48 PM
RE: Lig-hen stelt zich voor - door Lig-hen - 22-Aug-2021, 06:53 PM
RE: Lig-hen stelt zich voor - door De tovenaar - 23-Aug-2021, 07:07 AM
RE: Lig-hen stelt zich voor - door Lig-hen - 23-Aug-2021, 08:15 PM
RE: Lig-hen stelt zich voor - door PietV* - 23-Aug-2021, 08:58 PM
RE: Lig-hen stelt zich voor - door Lig-hen - 24-Aug-2021, 08:01 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM