Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoeveel vrouwen op de ligfiets?
#21
Hoewel Willeke het bericht waarin ik me voorstel al had gespot, wil ik als lady-ligger ook hier even mijn neus laten zien.

In mijn regio zie ik sporadisch ligfietsers, en  misschien maar 1x een liggende dame.
Als ik me goed herinner was dat vorige zomer, midden in het bos bij Exloo. Daar stond een echtpaar te pauzeren, waarvan de man vertelde dat hij hun ligfieten zelf had gebouwd. Hij had altijd in de fietsenbranche gewerkt. Ze kwamen uit het westen (?), en waren in de buurt op vakantie. Dat was een leuke ontmoeting.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Willeke_IGKT - 31-Jan-2021, 10:45 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Lopopodium - 31-Jan-2021, 10:55 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Atrike - 01-Feb-2021, 10:26 AM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Hoekie - 01-Feb-2021, 12:09 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Frutsel - 01-Feb-2021, 01:27 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Roepers - 01-Feb-2021, 01:39 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Willeke_IGKT - 01-Feb-2021, 01:46 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door GertBr - 01-Feb-2021, 01:47 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Willeke_IGKT - 01-Feb-2021, 02:18 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Willeke_IGKT - 01-Feb-2021, 03:58 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door elnuar - 01-Feb-2021, 05:02 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Willeke_IGKT - 19-Mar-2021, 06:50 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door 365cycle - 19-Mar-2021, 10:26 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door blokdoorn - 06-Jun-2021, 09:05 AM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Willeke_IGKT - 06-Jun-2021, 09:41 AM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Frutsel - 06-Jun-2021, 10:58 AM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Coen__ - 06-Jun-2021, 03:53 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door reinout - 07-Jun-2021, 01:57 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Lig-hen - 22-Aug-2021, 06:58 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door 365cycle - 06-Oct-2021, 02:29 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door 365cycle - 17-Oct-2021, 11:47 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Lopopodium - 06-Oct-2021, 02:56 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door 365cycle - 06-Oct-2021, 04:42 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Lopopodium - 06-Oct-2021, 07:11 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Hoekie - 18-Oct-2021, 10:53 AM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Bart Verbeek - 18-Oct-2021, 03:14 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door 365cycle - 31-Oct-2021, 10:02 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door 365cycle - 17-Jan-2022, 12:18 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Bart Verbeek - 17-Jan-2022, 02:49 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Lig-hen - 18-Jan-2022, 07:36 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door pietandringa - 17-Jan-2022, 02:38 PM
RE: Hoeveel vrouwen op de ligfiets? - door Willeke_IGKT - 17-Jan-2022, 06:52 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Ik ben de laatste ti...datakneder — 03:13 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaa...Boyd Maduro — 02:49 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Prachtige fiets. Hee...Roepers — 02:11 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Gefeliciteerd, veel ...Willeke_IGKT — 01:43 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb een NOS fiets...GHOOGEN — 01:08 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Bij Rustbusters in V...GHOOGEN — 12:52 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
Een container frames...ZoefZoef — 11:23 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gisteren was het in ...Wim -de roetsende — 11:23 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
En als je dat gaat d...Arend-Jan — 10:45 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Met gas lassen is be...melle z — 10:40 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Ik wil gewoon staal/...Jeroen S — 10:18 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Maar advies blijft, ...melle z — 10:16 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Mijn vader heeft...Hardloper — 09:54 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de f...Wim -de roetsende — 09:27 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Mijn vader heeft e...Wim -de roetsende — 09:24 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Welk materiaal wil j...Hardloper — 09:07 AM
Banden, banden en nog eens banden
4000 vind ik nog...TimSch — 08:43 AM