Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Even Voorstellen: Bacchus - Hans
#29
(01-Sep-2021, 06:10 PM)Wim -de roetsende schreef:
(01-Sep-2021, 10:51 AM)Bacchus schreef: Aanpassingen die ik gedaan heb:
Lengte uiteraard aangepast: ik raak nu wel nèt de band met de crank, niet rampzalig maar misschien is het wijs een millimeter of twee langer te zetten om het te voorkomen. Uiteraard mits dat met de benen past.
Oplossing:
Een iets dikker matje en de neuspijp weer iets uitschuiven is verstandiger.

Een andere oplossing is kortere cranks monteren of de cranks inkorten bij http://www.m-gineering.nl/mindex.htm

Even klikken op het onderwerp: "reparaties en aanpassingen".  Je cranks worden dan minimaal 21 mm korter.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 16-Apr-2021, 10:19 AM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door PietV* - 16-Apr-2021, 10:39 AM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Frutsel - 16-Apr-2021, 12:02 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door ErikvanD - 16-Apr-2021, 12:07 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door gideon - 16-Apr-2021, 12:22 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 16-Apr-2021, 01:17 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bastiaan - 16-Apr-2021, 08:38 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door GertBr - 17-Apr-2021, 11:07 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 19-Apr-2021, 11:21 AM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Willeke_IGKT - 19-Apr-2021, 05:28 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door ErikvanD - 19-Apr-2021, 08:55 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 17-Jun-2021, 02:45 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 17-Jun-2021, 06:12 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 30-Aug-2021, 02:49 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 30-Aug-2021, 07:14 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Lopopodium - 30-Aug-2021, 08:19 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 30-Aug-2021, 09:06 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Jurrien - 31-Aug-2021, 08:48 AM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door PietV* - 31-Aug-2021, 09:57 AM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Fietsbennie - 31-Aug-2021, 03:09 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 01-Sep-2021, 10:51 AM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door gideon - 01-Sep-2021, 11:08 AM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door PietV* - 01-Sep-2021, 06:48 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 02-Sep-2021, 08:36 AM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door WallyM - 06-Sep-2021, 09:23 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door PietV* - 02-Sep-2021, 10:49 AM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Jeroen S - 02-Sep-2021, 06:39 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 06-Sep-2021, 10:54 AM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Victor - 06-Sep-2021, 02:08 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 06-Sep-2021, 07:43 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk e...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM