Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Even Voorstellen: Bacchus - Hans
#36
Klopt, Wim. De verkoper had er drie schakels uitgehaald en er los bijgeleverd. Helaas wel met een ontbrekende stift, dus ik heb er inmiddels (na deze foto) slechts twee terug kunnen plaatsen. Niet optimaal, want nog altijd één te weinig en zeker 11-speed kettingen worden er serieus zwakker van.   Hij had de ketting verkort omdat er iemand op reed met veel kortere benen. Een beetje dubieus inderdaad, want ík zit al op de grens van crankoverlap, zoals de discussie hierboven al illustreert. 

Hier een foto van de derrie nu op groot/groot (50/25), niet ideaal maar acceptabel:
[Afbeelding: y4mATx0WMqGT7XlhQ56hwIjiFDtQG1X27O3YqHQ9...pmode=none]
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 16-Apr-2021, 10:19 AM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door PietV* - 16-Apr-2021, 10:39 AM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Frutsel - 16-Apr-2021, 12:02 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door ErikvanD - 16-Apr-2021, 12:07 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door gideon - 16-Apr-2021, 12:22 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 16-Apr-2021, 01:17 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bastiaan - 16-Apr-2021, 08:38 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door GertBr - 17-Apr-2021, 11:07 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 19-Apr-2021, 11:21 AM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Willeke_IGKT - 19-Apr-2021, 05:28 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door ErikvanD - 19-Apr-2021, 08:55 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 17-Jun-2021, 02:45 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 17-Jun-2021, 06:12 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 30-Aug-2021, 02:49 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 30-Aug-2021, 07:14 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Lopopodium - 30-Aug-2021, 08:19 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 30-Aug-2021, 09:06 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Jurrien - 31-Aug-2021, 08:48 AM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door PietV* - 31-Aug-2021, 09:57 AM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Fietsbennie - 31-Aug-2021, 03:09 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 01-Sep-2021, 10:51 AM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door gideon - 01-Sep-2021, 11:08 AM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door PietV* - 01-Sep-2021, 06:48 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 02-Sep-2021, 08:36 AM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door WallyM - 06-Sep-2021, 09:23 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door PietV* - 02-Sep-2021, 10:49 AM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Jeroen S - 02-Sep-2021, 06:39 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 06-Sep-2021, 10:54 AM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Victor - 06-Sep-2021, 02:08 PM
RE: Even Voorstellen: Bacchus - Hans - door Bacchus - 06-Sep-2021, 07:43 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM