20-Sep-2021, 11:54 PM
(20-Sep-2021, 11:33 PM)PietV* schreef:(20-Sep-2021, 09:43 PM)Coyore schreef: Piet, lees nou eens rustig over wat die man schrijft. Ik denk dat hij de plaatselijke situatie echt wel beter kent dan jij vanuit je Calvinistische Nederland... Ik heb soms het idee dat je alleen leest wat je wil lezen en de (belangrijke) rest niet... Laat die Bohemien in godsnaam lekker zijn gang gaan, heerlijk dat er nog mensen zijn die iets anders uit willen proberen. Hebben we veel meer van nodig. Groetjes uit Zweden.Ik heb alles rustig gelezen en mijn gedachten daar over geschreven. De plaatselijke wetgevingen betreffende voertuigeisen is gelijk in alle EG lidstaten. Dat heeft weinig met Calvinistisch Nederland te maken. Ik juich het uitproberen toe, maar adviseer wel dat in aanleg mislukkingen worden gecreëerd. Mijn vrijblijvende adviezen leiden mogelijk tot een beter probeersel.
Waarom Bohemien in godsnaam lekker zijn gang moet gaan snap ik niet. Leidt dat tot een beter product
Je moet Bohemien lekker zijn gang laten gaan omdat hij jou daar niet mee lastig valt. Hij heeft een plan, en wil dat uitvoeren. Het enige wat jij doet is negatief zijn. Dat is je goed recht, maar intussen jaag je weer mensen weg met je eindeloze gezeik over regeltjes, en wat er allemaal wel niet fout is aan alles wat mensen doen/willen.
Ik ben er intussen ook klaar mee, ik wens iedereen hier veel succes met proberen hier op het forum wat positiefs gepost te krijgen zonder jouw negatieve commentaar.
Bye