21-Sep-2021, 08:02 AM
(20-Sep-2021, 11:54 PM)Frutsel schreef: Je moet Bohemien lekker zijn gang laten gaan omdat hij jou daar niet mee lastig valt. Hij heeft een plan, en wil dat uitvoeren. Het enige wat jij doet is negatief zijn. Dat is je goed recht, maar intussen jaag je weer mensen weg met je eindeloze gezeik over regeltjes, en wat er allemaal wel niet fout is aan alles wat mensen doen/willen.Lees mijn berichten eens goed door i.p.v. die passages er uit te pikken die in jouw ogen negatief zijn. Ik ben nog erg positief vergeleken met de commentaren van de Britse pers bij de lancering van de C5. De C5 werd bekend als "een van de grote marketingbommen van de naoorlogse Britse industrie" en een "berucht voorbeeld van mislukking". Sinclair's tests toonden aan dat de motor een maximale helling van 1 op 12 (8%) aankon en een helling van 1 op 7 (14%) met behulp van de pedalen. Het geheel te zwaar en de motor te licht. Bij dreigende oververhitting stopte de motor regelmatig. Actieradius werd geclaimd op 24 km, maar de langste afstand tussen batterijladingen was slechts 22,9 km en een realistischer bereik was 8–16 km. Realistisch gemiddeld 12 km. Er zaten ook constructiefouten in. Vele C5's lagen als oud vuil langs wegen en op terreinen.
Ik ben er intussen ook klaar mee, ik wens iedereen hier veel succes met proberen hier op het forum wat positiefs gepost te krijgen zonder jouw negatieve commentaar.
Bye
https://en.wikipedia.org/wiki/Sinclair_C5
Dat ik realistisch schrijf kon nooit negatief worden uitgelegd. Het behoedt andere om later juridische zaken te voorkomen met mogelijk schade verhaal. Ik heb in mijn werkzame leven teveel zaken onderzocht van hobbyisten met eigen ontwerpen, gevolgd door ongevallen met zwaar en dodelijk letsel. Knoeien aan remmen en aanpassingen in constructies. Laat ze maar gaan. Ze komen er zelf wel achter.
Ik vindt jouw commentaar erg negatief, maar het doet me niets.