Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vergeten
#18
(06-Oct-2021, 11:11 AM)Lopopodium schreef: Ik vergeet eigenlijk nooit wat. Het enige dat ik tot nu toe kwijt ben geraakt bij het fietsen is een clipje van mijn tas, een clipje dat de tas mede vasthoudt op de bagagedrager. Verloor ik grofweg ergens op de dijkweg tussen Ochten en Nijmegen. Ik ben er twee dagen later nog voor teruggefietst in de hoop het nog op straat te kunnen vinden. Maar nee.

Ik heb de gewoonte nooit dingen zomaar ergens neer te leggen, ook niet tijdelijk. Bij het fietsen leg ik spullen altijd op het zadel, nooit op een bankje. Dan kan je ook niets vergeten. In de trein leg ik ook nooit spullen in de bagagerekken, maar altijd op schoot of tussen de benen (met de voorkeur van een riem om mijn been heen, zodat ik op mijn smoel ga als ik wegloop zonder tas).

Wel een goede tip om alles op de fiets te leggen. Meestal parkeer ik de fiets zo dicht mogelijk bij het bankje. Of soms gewoon in het bushokje, zodat ik als ik een kaart heb gelezen gelijk terug in de fietstas kan doen. Dat van die trein ga ik ook meenemen, want je moet er niet aan denken om iets in de trein te laten liggen. Er bestaat wel zoiets als gevonden voorwerpen, maar ja...
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Vergeten - door Fietsbennie - 03-Oct-2021, 12:25 PM
RE: Vergeten - door de Boer - 03-Oct-2021, 01:40 PM
RE: Vergeten - door gideon - 03-Oct-2021, 02:06 PM
RE: Vergeten - door GertBr - 03-Oct-2021, 06:44 PM
RE: Vergeten - door Wim -de roetsende - 03-Oct-2021, 07:48 PM
RE: Vergeten - door blokdoorn - 03-Oct-2021, 08:56 PM
RE: Vergeten - door ZoefZoef - 04-Oct-2021, 12:48 AM
RE: Vergeten - door Roepers - 04-Oct-2021, 08:56 AM
RE: Vergeten - door Willeke_IGKT - 04-Oct-2021, 05:33 PM
RE: Vergeten - door Theo Mol - 04-Oct-2021, 10:12 AM
RE: Vergeten - door 365cycle - 04-Oct-2021, 09:26 PM
RE: Vergeten - door TimSch - 04-Oct-2021, 09:44 PM
RE: Vergeten - door Lig-hen - 04-Oct-2021, 09:46 PM
RE: Vergeten - door ErikvanD - 06-Oct-2021, 09:27 AM
RE: Vergeten - door gideon - 06-Oct-2021, 09:30 AM
RE: Vergeten - door Lopopodium - 06-Oct-2021, 11:11 AM
RE: Vergeten - door 365cycle - 06-Oct-2021, 11:19 AM
RE: Vergeten - door Fietsbennie - 06-Oct-2021, 02:41 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM