Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Beginnend velonaut meldt zich
#50
(26-Oct-2021, 10:17 AM)Frutsel schreef: Die zien er nog wel uit alsof je er weinig last van hebt. Deze jongens (Langs de Rotte) zijn bijna niet normaal te doen: https://www.google.nl/maps/@52.0211749,4...384!8i8192
er is er maar één waar ik nu niet overheen kan. De rest kan ik met de Milan op 38-406 voor en 35-559 achter met volle vaart overheen, maar met m'n reservebuba (35-406) linksvoor schraapt het al. Ik denk dus dat als er onder normale omstandigheden ook maar een zandkorrel op ligt dat ik 'm meeneem  Big Grin 

Stoor me overigens sowieso fors aan al die drempels in fietsroutes, haaietanden op fietspaden langs doorgaande wegen met superkleine zijstraatjes etc. Alsof een fietser alle tijd van de wereld heeft en standaard met partner in een ANWB-jas een fietstocht met uitgeprinte routes aan het rijden is.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Beginnend velonaut meldt zich - door ThijsR - 26-Aug-2021, 11:14 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door Hoekie - 26-Aug-2021, 11:35 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door Lopopodium - 26-Aug-2021, 11:47 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door ThijsR - 26-Aug-2021, 12:09 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door Lopopodium - 26-Aug-2021, 12:23 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door ThijsR - 26-Aug-2021, 09:35 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door ThijsR - 28-Aug-2021, 09:26 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door Hoekie - 28-Aug-2021, 06:12 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door Fietsbennie - 29-Aug-2021, 05:12 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door ThijsR - 08-Sep-2021, 09:14 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door emgaron - 14-Sep-2021, 11:40 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door ThijsR - 09-Sep-2021, 11:58 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door ThijsR - 13-Sep-2021, 03:19 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door Peter de Rond - 13-Sep-2021, 08:27 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door Lopopodium - 13-Sep-2021, 08:42 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door PietV* - 14-Sep-2021, 08:02 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door ThijsR - 14-Sep-2021, 10:36 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door PietV* - 14-Sep-2021, 11:34 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door ThijsR - 22-Sep-2021, 09:16 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door Bacchus - 22-Sep-2021, 10:29 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door emgaron - 22-Sep-2021, 10:56 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door TimSch - 22-Sep-2021, 07:20 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door Lopopodium - 22-Sep-2021, 07:35 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door GertBr - 22-Sep-2021, 10:02 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door 365cycle - 22-Sep-2021, 11:10 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door ThijsR - 24-Sep-2021, 10:51 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door Bacchus - 24-Sep-2021, 12:13 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door ThijsR - 28-Sep-2021, 01:39 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door 365cycle - 29-Sep-2021, 12:25 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door ThijsR - 29-Sep-2021, 09:40 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door emgaron - 30-Sep-2021, 11:32 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door de Boer - 29-Sep-2021, 11:48 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door Peter de Rond - 29-Sep-2021, 03:32 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door 365cycle - 30-Sep-2021, 11:13 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door ThijsR - 30-Sep-2021, 01:44 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door ThijsR - 18-Oct-2021, 03:56 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door TimSch - 18-Oct-2021, 04:39 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door ThijsR - 24-Oct-2021, 08:50 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door Lopopodium - 24-Oct-2021, 10:43 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door ThijsR - 25-Oct-2021, 12:21 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door Lopopodium - 25-Oct-2021, 07:40 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door Bacchus - 26-Oct-2021, 08:26 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door Fietsbennie - 26-Oct-2021, 09:54 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door Frutsel - 26-Oct-2021, 10:17 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door 365cycle - 26-Oct-2021, 11:03 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door Frutsel - 26-Oct-2021, 12:20 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door 365cycle - 26-Oct-2021, 12:50 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door Bacchus - 26-Oct-2021, 01:36 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door GertBr - 26-Oct-2021, 04:01 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door Lopopodium - 26-Oct-2021, 10:47 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door Frutsel - 27-Oct-2021, 01:01 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door 365cycle - 27-Oct-2021, 08:58 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door PietV* - 27-Oct-2021, 10:54 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door 365cycle - 27-Oct-2021, 10:57 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door ThijsR - 28-Oct-2021, 07:12 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door ThijsR - 09-Nov-2021, 05:04 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door 365cycle - 09-Nov-2021, 10:46 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door emgaron - 10-Nov-2021, 12:19 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door 365cycle - 10-Nov-2021, 11:04 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door ThijsR - 10-Nov-2021, 11:39 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door 365cycle - 10-Nov-2021, 12:18 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door emgaron - 12-Nov-2021, 11:15 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door ThijsR - 10-Nov-2021, 01:16 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door 365cycle - 10-Nov-2021, 02:32 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door ThijsR - 11-Nov-2021, 10:12 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door Bacchus - 11-Nov-2021, 03:19 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door 365cycle - 11-Nov-2021, 04:15 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door Bacchus - 11-Nov-2021, 05:26 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door 365cycle - 11-Nov-2021, 05:45 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door PietV* - 13-Nov-2021, 09:15 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door Willeke_IGKT - 13-Nov-2021, 11:04 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door 365cycle - 13-Nov-2021, 12:26 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door Willeke_IGKT - 13-Nov-2021, 08:58 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door ThijsR - 25-Mar-2022, 01:19 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door Frutsel - 25-Mar-2022, 02:38 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door Bacchus - 25-Mar-2022, 03:52 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door ThijsR - 25-Mar-2022, 04:10 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door 365cycle - 26-Mar-2022, 02:45 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door PietV* - 26-Mar-2022, 08:44 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door pietandringa - 26-Mar-2022, 09:39 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door PietV* - 26-Mar-2022, 10:11 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door Willeke_IGKT - 26-Mar-2022, 10:24 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door ThijsR - 26-Mar-2022, 10:53 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door PietV* - 26-Mar-2022, 11:06 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door Bacchus - 26-Mar-2022, 08:13 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door 365cycle - 28-Mar-2022, 12:54 AM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door gideon - 27-Mar-2022, 01:04 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door Roepers - 27-Mar-2022, 07:56 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door ThijsR - 26-May-2023, 03:02 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door Hardloper - 26-May-2023, 03:57 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door ThijsR - 26-May-2023, 04:12 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door Hardloper - 26-May-2023, 04:19 PM
RE: Beginnend velonaut meldt zich - door datakneder - 26-May-2023, 04:28 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM